Hvor mange har du igjen?!Det ser slik ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange har du igjen?!Det ser slik ut![]()
Jordbær og is, mangopai eller PistasjisHva har du lyst på?
Har trillet tur med barselgruppen, og slappet avGod kveld
Hva har dere damer gjort i dag da? Jeg har handlet på salg, vasket klær og svidd meg i sola mens jeg leste bokrosa er da en fin farge?
![]()
Åååh, jeg har jordbær i kjøleskapet jo! Det hadde jeg glemtHar lyst på jordbær med is, mangopai eller Pistasjis
Har ikke noe![]()
Heldig du er daÅååh, jeg har jordbær i kjøleskapet jo! Det hadde jeg glemtdet hjalp jo ikke akkurat deg da, men
![]()
God kveldGod kveld![]()
Hva har dere damer gjort i dag da? Jeg har handlet på salg, vasket klær og svidd meg i sola mens jeg leste bokrosa er da en fin farge?
![]()
Oi nå fikk jeg lyst på pistasje is også. Pleide spise det med MASSE sjokolade sausHar lyst på jordbær med is, mangopai eller Pistasjis
Har ikke noe![]()
Det er braJepp, det går lett som bare det![]()
Da må du handle eller holde utTypisk at jeg har lyst på alt av ting vi ikke har i fryser og kjøleskap nå![]()
![]()
Åååh, må få badet en dag! Er så varmt og godt uteGod kveldVaska litt idag +tatt en kjapp tur og bada på ettermiddagen
![]()
Det er utrolig godtOi nå fikk jeg lyst på pistasje is også. Pleide spise det med MASSE sjokolade saus![]()
Hihi, godt med en liten pause fra det innimellomGod kveld. Jeg har hatt barnevakt i dag og vært i møter på jobben. SÅ deilig å slippe skifte klær pga gulp, gå på do i fred og slarve med kollegaer![]()
Det var kjempe deilig! Litt kaldt selvfølgelig, men npr det er så varmt i lufta, sp er det bare helt skjønt!Åååh, må få badet en dag! Er så varmt og godt ute![]()
Var på nyåpningen av xxl NAF og der handlet jeg bla treningstightser, sportsbh, sykkel og sko til snuppaHva har du handlet?
Har ikke skravla noe i dag, men kom godt i gang i gårDet er braTror ikke jeg har klart så mange de siste par dagene. Få skru opp tempoet mitt litt her inne vel
![]()
VeldigHeldig du er da![]()
OkHar ikke skravla noe i dag, men kom godt i gang i går![]()
SmartPrøver å få mannen i vei![]()
![]()
Driver å forhandler med mannen her nå, så får vi se hva det blir tilVeldig![]()