Jeg er ikke så god på det egentlig...Du må passe på deg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke så god på det egentlig...Du må passe på deg selv
Gratulerer så mye med jente i magenHei![]()
Vært på oul og alt fint!!Mageboeren er ei jente<3<3<3
Lille Sølvi Elisabeth<3<3<3
Ebay har masse fint til gutter under to årJa, veldig<3
Hehe, kjedelig...men er da mye fint til gutter og, men gjerne ikke det utvalget. Har en gutt selv på 20mnd. Akkurat på ebay syns jeg det er finest til jenter iallefall![]()
Du altså, må prøve å ta det litt med roNår skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gåJeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester
![]()
Det er dumt. BtdtJeg er ikke så god på det egentlig...
Varmen som plager han?Skjønner ikke hva som er galt meg U.
Han nekter å sove i dag.
Har ikke sovet mer enn korte lurer på maks 30 minutter siden kl 03:15 i morges, og vil ikke la seg legges nå
Blir nok en del kjenner jeg meg selv rett...Allerede i gang med å se på nett etter klær
![]()
Vogn skal vi ha ny til Sølvi Elisabeth også, pga. guttungen bruker sin enda.
Bilstol har vi. Maxicosi. Kjøpt vogn?![]()
Har enda 4,5mnd igjen av svangerskapet daHøres ut som meg på slutten av svangerskapet...
Du må roe deg ned
Den var kjempesøt!![]()
Denne her er bestilt. Har en del annet liggende i handlevognen
Er veldig skeptisk til å kjøpe leker og klær til små barn på ebay.Ebay har masse fint til gutter under to år
![]()
Denne her er bestilt. Har en del annet liggende i handlevognen
Tror også tenner er på veiVarmen som plager han?
Hyggelig å ha deg på plass i sofa i det minsteProblemet er jo at jeg alltid bare går på med optimisme og tro på at "dette går så bra så". Men så gjør det jo ofte ikke det dadårlig på å kjenne på egne begrensninger gitt.. Jaja. Nå er jeg sofaliggende. Det betyr bare en ting: skravling
![]()
Skjønner han godt jegVi har endelig gått til anskaffelse av trampoline. Stor stas! Skulle dra på hytta i morgen men det nektet eldste mann nå![]()
Det er ikke alltid så lett P bremse seg selv, når man så gjerne vilDu altså, må prøve å ta det litt med ro![]()
Ja, det må du virkelig ! Tenk på helsa du nåDet er ikke alltid så lett P bremse seg selv, når man så gjerne vilmen er nok nødt å bli bedre på det ja!
Å det er ditt valg. Jeg kjøper ikke fra Asia daEr veldig skeptisk til å kjøpe leker og klær til små barn på ebay.
Er veldig mange klær og leker som man ikke får selge i Norge siden de inneholder giftstoffer.
Det som selges på ebay er det ingen kontroll med
Det tror jeg nok du gjørKanskje jeg klarer over 200 innlegg allerede i dag![]()
![]()
Hihi, jo takkHyggelig å ha deg på plass i sofa i det minste![]()