På jollyroom er det litt tilbud på den nå. Og da blir prisen 8995 kr. Med matchende stelleveske merHaha nei det regna jeg ikke med, du trenger jo ikke begge 2hva koster silvercross vogna da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På jollyroom er det litt tilbud på den nå. Og da blir prisen 8995 kr. Med matchende stelleveske merHaha nei det regna jeg ikke med, du trenger jo ikke begge 2hva koster silvercross vogna da?
Noe spesielt merke du kunne tenkt?Satser på det ja![]()
Heldige dere![]()
En Emmaljunga Duo Edge DeLuxe Chrome med Boston trekkDe e dyrt med ny vogn. Va har du før vogn?
Men vil du bli fornøyd?Ja, vet. Bør vel slå til. Mannen var veldig positiv til den så![]()
Så herligt. Min dag har vart super. Fint væder og vart ute i hela dag med barnen. Blitt sol brend de svider.HeiJeg har og bretta klær og vaska kjøkkenet, og ligger np med bena på bordet
dagen vært bra?
Men vil du bli fornøyd?
Er tross alt du som skal bruke den mest...
jeg koker! I dag var det jaggu varmt
Ja
La det være sagt da, vi bor på landet, i en pendlerkommune som nabokommune til der vi begge jobber, for det var her vi hadde råd til dette. Slett ikke noe storbyområde, men helt rett for oss
Derfør eg valgde å køpa en brukt syskonvogn på finnVong er svindyrt ja
Hvor varmt var det hos dere på sola?Hvor varmt ble det hos dere?
Hur gammal blir du??Moahahaha! Har kjøpt kinobilletter til fredag
Grattis med dagen til meg, vi skal være barnslige og se Minions i 3D![]()
![]()
På jollyroom er det litt tilbud på den nå. Og da blir prisen 8995 kr. Med matchende stelleveske mer![]()
Hvor varmt var det hos dere på sola?
Haha jeg skjønnerSparer mye på å kjøpe brio da
de pengene kan jo brukes til mye annet
![]()
Hva kjøpte du?Derfør eg valgde å køpa en brukt syskonvogn på finn
Fin plan det!Moahahaha! Har kjøpt kinobilletter til fredag
Grattis med dagen til meg, vi skal være barnslige og se Minions i 3D![]()
![]()
Mannen sier det er tullete og jåletehaha...men at det er ok om jeg vil...men han likte brioen
![]()