Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må se den en dag vi ogsåJepp! Gleder meg![]()
Om det er den du helst vil ha og dere har jo råd så hvorfor ikkelikte han ikke den andre?
Jo, han syns den var fin...men en tanke jåleteHan liker det jo egentlig enkelt og greit
![]()
Jeg ser jo den daså da står du mellom å være litt fornuftig og det å velge den har mest lyst på? Haha
Skjønner han joJo, han syns den var fin...men en tanke jåleteHan liker det jo egentlig enkelt og greit
![]()
En Emmaljunga Duo Edge DeLuxe Chrome med Boston trekk
Hehe ja. Og vaffal om mageboeren er en jente...så er den rååååsaSkjønner han jo
Den har jeg ikke hørt omMoahahaha! Har kjøpt kinobilletter til fredag
Grattis med dagen til meg, vi skal være barnslige og se Minions i 3D![]()
![]()
Ja husker detHehe ja. Og vaffal om mageboeren er en jente...så er den rååååsa![]()
Men det er det også.Haha, litt morsomme navn på vognene nå til dags, høres ut som den luksusbilen![]()
Høres helt perfekt ut for min del![]()
Mhm, lekker sakJa husker detmen den er fin da
Har du ikke ??Den har jeg ikke hørt om
Men det er det også.
Emmaljunga er merket
Duo Edge er typen
DeLuxe Chrome er understellet som er luksus understellet deres
Du får sove litt på detDet er vel sånn det er jahaha. Jeg er jo veldig glad i tilbud og spare penger og, hehe...men faller jeg for noe så faller jeg veldig
Men mulig jeg blir mer sikker etter oul i morra![]()
Yes, må rett og slett detDu får sove litt på det
Det er vel sånn det er jahaha. Jeg er jo veldig glad i tilbud og spare penger og, hehe...men faller jeg for noe så faller jeg veldig
![]()
Men mulig jeg blir mer sikker etter oul i morra![]()
Ja, vi har det fint her, altså, det har vi virkelig.
Ungene kan leke i hagen uten tilsyn, utsikten utover vannet er helt idyllisk (om enn det faktusm at det er altså vidåpen utsikt mot vest betyr at vinden tar ganske hardt...) og huset har rom til oss alle.
Selv om stua har skråtak og gulmate vegger (og altså skråtak) som ikke blir gjort noe med så lenge vi har hund, ikke fordi hund henger sammen med fargen på veggen, men stueGULVET bør definitivt tas, og det tas ikke så lenge vi har hund, og male gjør vi i den sammenheng, og siden det henger sammen med kjøkkengulvet som i enda større grad trenger at vi gjør noe... ja, her er å ta seg til, men vi har det bra her
Hadde det ikke når jeg skrev forrige innlegg, men har det nå siden dere har nevnt denHar du ikke ??