JaHa det kan jo hende dahadde jo hvert greit å bli enig med seg selv hvem du skal gå for
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHa det kan jo hende dahadde jo hvert greit å bli enig med seg selv hvem du skal gå for
![]()
Helt klart. Min mann hadde sikkert fått fnatt om jeg hadde kommet med noe såntMhm, lekker sak![]()
Den har jeg ikke hørt om
Haha. Fordi den er jålete?Helt klart. Min mann hadde sikkert fått fnatt om jeg hadde kommet med noe sånt
Fins langt billigene vogner, men fant ut jeg måtte ha en Duo Edge siden bagen er ganske bred og frøkna var pute barn. Hun passet i en slik en, og det er arvelig så U kunne ha hatt det også....Ja det har du helt rett iIkke rart man må ut med en 10000-lapp for en vogn
![]()
Tror det får bli på SunnmøreJa, det må dere![]()
Er hunden bare midlertidig?
Mhm pga det jaHaha. Fordi den er jålete?
TfkHva kjøpte du?
Har hørt om den nå da, av dereIkkeee?
Den ser jo så lystig ut![]()
Då får eg ikkje glømma å gratta degBlir 30![]()
Er du fornøyd?
Ooooh minions er artigMoahahaha! Har kjøpt kinobilletter til fredag
Grattis med dagen til meg, vi skal være barnslige og se Minions i 3D![]()
![]()
Hehe, lov detMhm pga det ja
Då får eg ikkje glømma å gratta deg![]()
Har hørt om den nå da, av dere![]()
Fins langt billigene vogner, men fant ut jeg måtte ha en Duo Edge siden bagen er ganske bred og frøkna var pute barn. Hun passet i en slik en, og det er arvelig så U kunne ha hatt det også....
Elsker det understellet. Fikk inntrykk av at mange siklet på den, men tok seg ikke råd til det og ut fra det vil jeg tro den vil være lett å selge etterpå