Skravletråd Juli.

Nå kom mannen hjem fra jobb med en sånn liten bøtte yoghurtis, med jordbær! Yumm♥

Ja det har du helt rett i :p Ikke rart man må ut med en 10000-lapp for en vogn :p
Fins langt billigene vogner, men fant ut jeg måtte ha en Duo Edge siden bagen er ganske bred og frøkna var pute barn. Hun passet i en slik en, og det er arvelig så U kunne ha hatt det også....
Elsker det understellet. Fikk inntrykk av at mange siklet på den, men tok seg ikke råd til det og ut fra det vil jeg tro den vil være lett å selge etterpå

Er hunden bare midlertidig?

Er ikke alle hunder det?

Poenget er at hunden er 12 år gammel, av en rase med forventet levtid på 12-14 år, og av ulike årsaker er det ikke aktuelt å skaffe ny når hun dør.

Fins langt billigene vogner, men fant ut jeg måtte ha en Duo Edge siden bagen er ganske bred og frøkna var pute barn. Hun passet i en slik en, og det er arvelig så U kunne ha hatt det også....
Elsker det understellet. Fikk inntrykk av at mange siklet på den, men tok seg ikke råd til det og ut fra det vil jeg tro den vil være lett å selge etterpå

Tror den skal være rimelig grei å få solgt ja. Fin vogn:)

Back
Topp