Nufletufsa
Forumet er livet
Da har jeg lært noe i dag ogDet er dansk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg lært noe i dag ogDet er dansk
Jeg spiser nugatti sånn en gang hvert 5. år eller noeJeg liker faktisk ingen slike pålegg. Aldri gjort det
Ja heldige ja. Knallsommar me solSå heldige dere er som har litt varme da! Vi har 16 grader og overskyet vi.. :/
Det vil jeg også ha!Ja heldige ja. Knallsommar me sol![]()
Håper det er de første uregelmessige riene, ikke bare kynnere
Krysser fingrene for det. På tide at det skjer noe snart syns jegAahda er det nok litt tid igjen ennå
![]()
Du har vel termin imon??Neida, har ikke født enda![]()
Jada, har blitt noenHar du fanget noen skurker i dag, da?
Jeg kjøper det danske på Dropsen, det har noen butikker i Norge
http://dropsen.no/
Ellers så er coop sitt eget merke også plater
Eneste som duger er vel slike plater?Men det er et slikt klissete et som må smøres på med kniv...
Merker jeg er spent på hvordan det er å spiseEneste som duger er vel slike plater?![]()
O ja klippa håret e herligt. Klippet av 15 cm så de merker jag gott .Deilig med en klipp innimellom da
Jeg tenkte jeg skulle lage litt middag mens jeg setter mannen i arbeid så vi får malt ferdig verandaen. Jeg har nesten ikke sovet i natt, så jeg har tenkt til å ta det med ro![]()
Flott at du deler litt med degKjekt å høra att dere har sol![]()
SpennandesStemmer det![]()
O ja sko ønska eg kunde senda Litt av solen till er i NorgeFlott at du deler litt med deg![]()
Ikke så langt unna nei.Det er lurt. Bor dere like ved et avfallsdeponi?
Hihi...takkFlink du er
Jobbe i morgen også?
Helt greit, men jeg synes det er for lite sjokoladesmakMerker jeg er spent på hvordan det er å spise![]()