Joda har det
Hadde bare vært deilig med litt helt fri et par dagerhehe
Ah, sånn ja
Ser den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda har det
Hadde bare vært deilig med litt helt fri et par dagerhehe
Det er santMye hyggeligere å komme hjem viss vi legger ned litt innsats nå![]()
Han er ikke så kravstor da heldigvis. Han har ligget og sovet stort sett hele dagenAh, sånn ja
Ser den![]()
Da er det bare og nyteOjoj! Hunden blir sendt på hyttetur med svigers idag istedenfor imorgen
Barnefriiiiii!for kanskje siste gang på lenge..
Det skjønner jeg godt!Ja, gleder oss![]()
Nei, det er helt pyton! Skiftet på sengene og vasket soverommene i forgårs, så nå er det kjøkken/bad/stue i dagDet er sant
Ikke noe koselig å komme sliten hjem fra ferie å måtte rydde og vaske![]()
Joda, skal holde ut denne siste vaktenKjedelig vakt damen siste dag før ferien er det ikke?
Syns jeg kan føde litt uansett jeghehe
Kroppen min føler ikke for å male i dag som jeg er trøtt og kvalm...
Enig!Joda, skal holde ut denne siste vakten
Synes ikke du skal male mer, jeg! Slapp av på sofaen, sov, kos deg, samle krefter![]()
Haha...Ojoj! Hunden blir sendt på hyttetur med svigers idag istedenfor imorgen
Barnefriiiiii!for kanskje siste gang på lenge..
Da må det jo bli braNei, det er helt pyton! Skiftet på sengene og vasket soverommene i forgårs, så nå er det kjøkken/bad/stue i dag![]()
Ja, håper jo på detDa må det jo bli bra![]()
Joda, skal holde ut denne siste vakten
Synes ikke du skal male mer, jeg! Slapp av på sofaen, sov, kos deg, samle krefter![]()
Enig!
Du må samle krefter til fødsel du nå!![]()
Må si du er sprek altså!!Ikke mange timene igjen nå da
Se om jeg kanskje klarer å få miksa noe middag istedet jeghehe
Samboer gikk nettopp ut med vofsen, så skal han male litt etterpå![]()
Skal ikke skryte av det i dag akkurat. Har ligget rett ut hele dagen joMå si du er sprek altså!!![]()
Har du fødd enda?
Varmt her i dag og, og jeg har ligget rett ut og ikke gjort noentingHeisann heisann hvordan vædret runt i Norge. Her e det allt før varm![]()
Herligt. Har ikljw gjort så mye mer selv heller. Bara klippet megVarmt her i dag og, og jeg har ligget rett ut og ikke gjort noentinghihi
Deilig med en klipp innimellom daHerligt. Har ikljw gjort så mye mer selv heller. Bara klippet meg![]()