Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke verst!
Var hvilen god?
Så deilig daOjoj! Hunden blir sendt på hyttetur med svigers idag istedenfor imorgen
Barnefriiiiii!for kanskje siste gang på lenge..
Får tro du får hvilt deg skikkelig i kveld, og at du får føde i morgen daJa, må det![]()
Får tro du får hvilt deg skikkelig i kveld, og at du får føde i morgen da![]()
Ja, godt å ha fødselen overståttHehe, det hadde vært greit det![]()
Vet ikke. Må egentlig male ferdig, men kroppen er ikke helt enig tror jeg så vi får se hva det blir til...Pakke ferdig til ferietur og slappe av sammen med familienDu da?
Nå har jeg funnet ut at huset skal vaskes i kveld også, så da ble det ikke noe avslapping likevelVet ikke. Må egentlig male ferdig, men kroppen er ikke helt enig tror jeg så vi får se hva det blir til...
Høres deilig ut å slappe av![]()
Blir spennende å se om det skjer noe i natt daOjoj! Hunden blir sendt på hyttetur med svigers idag istedenfor imorgen
Barnefriiiiii!for kanskje siste gang på lenge..
Burde det her og men...får se hvor grinete samboer er om jeg ikke orker å maleNå har jeg funnet ut at huset skal vaskes i kveld også, så da ble det ikke noe avslapping likevel![]()
Ja, det var det jeg fant ut også. Mannen vasker bilene nå, så da får jeg vel gjøre en innsats inneBurde det her og men...får se hvor grinete samboer er om jeg ikke orker å male
Deilig å komme hjem fra ferie til rent hus da![]()
Blir spennende å se om det skjer noe i natt da
Hadde vært digg om noen hadde tatt min og, men barnevakta har dratt på ferie![]()
Ja, godt å ha fødselen overstått
Vet du om det blir jente eller gutt?![]()
Flinke dere erJa, det var det jeg fant ut også. Mannen vasker bilene nå, så da får jeg vel gjøre en innsats inne![]()
Joda har detJavisst
Men hadde du ikke backup?![]()
Ååh, så koseligDet blir en gutt![]()
Mye hyggeligere å komme hjem viss vi legger ned litt innsats nåFlinke dere er![]()