Er ikke så glad i den type sjokoladepålegg jegJepp, det stemmer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så glad i den type sjokoladepålegg jegJepp, det stemmer![]()
Er ikke alle sjokoladepålegg det?Men det er et slikt klissete et som må smøres på med kniv...
Tror vi har diskutert det her inne noen gangerJa, det er jo så mye forskjellighehe
Ååh, det er favoritten her i huset vertfall!Er ikke så glad i den type sjokoladepålegg jeg![]()
Alt for myeJa, der finnes nok av ting å vente på![]()
Aldri smakt før. Men spiser sjelden sjokoladepålegg da siden jeg ikke tåler nøtterNøttesjoko til Rema, verdens beste sjokoladepålegg![]()
Hehe.. Nei, da er det nok ikke så aktuelt for degAldri smakt før. Men spiser sjelden sjokoladepålegg da siden jeg ikke tåler nøtter![]()
Jeg liker faktisk ingen slike pålegg. Aldri gjort detAldri smakt før. Men spiser sjelden sjokoladepålegg da siden jeg ikke tåler nøtter![]()
Hvor lenge er det ml kynnerne nā da?
Gurimalla
Får du noe annet i norge da?Men det er et slikt klissete et som må smøres på med kniv...
Håper det er de første uregelmessige riene, ikke bare kynnereDet vet jeg ikkehaha
For lenge. Sjekket tidligere i dag og da hadde jeg vel 3 på 1 time.
AahDet vet jeg ikkehaha
For lenge. Sjekket tidligere i dag og da hadde jeg vel 3 på 1 time.
Tror vi har diskutert det her inne noen ganger![]()
Det har jeg aldri hørt om faktisk
Jeg kjøper det danske på Dropsen, det har noen butikker i NorgeFår du noe annet i norge da?
Det er danskDet har jeg aldri hørt om faktisk![]()
Kjekt å høra att dere har solHeisol her også og bare passe varmt
![]()