Aldri borret jeg så aner ikke hvordan det er![]()
Da er du jammen heldig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri borret jeg så aner ikke hvordan det er![]()
Neida jeg la meg jo tidlig jeg daBare store deler av den![]()
Det ville vært litt trist det ja.Nei, jeg vil ikke være alene
Alle mot meg høres trist ut...![]()
Hun trenger jo litt konkuranse på toppenBra jobba! Føler litt det er alle mot Ronja, men sånn blir det vel når man alltid ligger på topp![]()
Planer for dagen?Ja, helt fantastisk![]()
ja jeg satser på at han er detFår håpe det er en av de beste![]()
Jeg hadde så absolut valgt solenRydde/vaske eller gå ut å nye solen???![]()
Ja. Hjertet mitt velger nok solen. Får ta den dårlige samvittigheten og heller rydde i kveld/ i morgenJeg hadde så absolut valgt solen
Får ta det når solen er borte for dagenJa. Hjertet mitt velger nok solen. Får ta den dårlige samvittigheten og heller rydde i kveld/ i morgen![]()
Da sover poden forhåpentligvis. Så får ikke gjort så mye da. Men konmer en dag i morgenFår ta det når solen er borte for dagen
Jada det gjør det, en dag blir det uansett regn igjen så da kan du hvertfall ta dtDa sover poden forhåpentligvis. Så får ikke gjort så mye da. Men konmer en dag i morgen![]()
Ja. Kanskje jeg skal vente på en regnværsdagJada det gjør det, en dag blir det uansett regn igjen så da kan du hvertfall ta dt
Hehe kanskje det. Kommer nok snart den!Ja. Kanskje jeg skal vente på en regnværsdag![]()
Planer for dagen?
HjelpesOnde vesnerjeg hadde ikke problem med tannlegen før mamma skremte vettet av meg som yngre. Hadde skikkelig tannkjøttbetennelse og mamma sa at mest sannsynlig måtte de skjære bort deler av tannkjøttet!! De gjorde jo selvfølgelig ikke det... Men tannlegen skulle skylle med litt saltvann og hun glemte å fortelle at hun ikke skulle stikke meg med den lange spissen hun var på vei til å stappe inn i kjeften på meg
jeg fikk panikk og tannlegen beklaget for at hun glemte å si det, hun sa det visstnok til alle andre
traumatiserte for livet
hahaha
Takk! Blir deiliger i tillegg en barndomsvenninne som skal stå for arbeidet så blir nok en del slarving
![]()
Definitivt, dette er side 42 eller noe sånn detDu har mindre innlegg pr side
Kengu tåler det mestedet er sant![]()
Næsj, det tror jeg absolutt ikkeer jo bare søt og snill
så fremt du ikke krangler med Kengu.... Haha
![]()
Hva er biteringen?Skal på biteringen mens guttungen sover. Ellers plante noen blomster og leke ute.
Hjemmelaget pizza og film i kveld
Der da?