ALN89
Forumet er livet
Nei, men godt med litt konkurranse i perioder... Holde henne litt på tærneHun trenger jo litt konkuranse på toppenMen jeg klarer eller gidder aldri å følge henne særlig lenge da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men godt med litt konkurranse i perioder... Holde henne litt på tærneHun trenger jo litt konkuranse på toppenMen jeg klarer eller gidder aldri å følge henne særlig lenge da
Ja, veldigOi, så heldig du er![]()
Haha....tja si det?!Rydde/vaske eller gå ut å nye solen???![]()
Føler det! Synes vi fortjener sommer lengd nå!hehe det er i grunn like greit det
Gikk utHaha....tja si det?!![]()
Du holder aldri ut hele månedenHun trenger jo litt konkuranse på toppenMen jeg klarer eller gidder aldri å følge henne særlig lenge da
Huff da. Så kjedelig å være så plaget med derTakk. Øret mitt er sykt igjen
JaHjelpesslike ubehagelige opplevelser sitter nok lenge i ja
Så koselig med litt venninnetidblir nok mye skravling ja
![]()
klart du må gjøre det, ellers blir det kjedeligMå jo fortsette å lage litt spenning![]()
Hahaha, og med uniform?Kengu tåler det mestejeg er bare tøff på avstand
![]()
Aha, hva skal du der?Biteringen.no
ahhh,kose dere![]()
Joda la meg ved midnatt ca!Kan du jo ikke ha gjort![]()
IPhone har 20 innlegg pr side og Android har 10Oj da har du mange flere innlegg pr side ennmeg hvertfall
Jepp, sto opp med solahaha så utrolig snill du er i dag da![]()
Ja ikke sant kan ikke krangle hver dag velBra du føler det samme![]()
Jeg prøver hardt å være detHehe du er veldig tøff på avstand du kjære
Da hadde det vært liten vits i å være herTenk så kjedelig livet ville vært om man ikke hadde det gøy da.
Ja det er i grunn litt gøy ! Hun får itt panikkNei, men godt med litt konkurranse i perioder... Holde henne litt på tærne![]()
Jippi, så deiligHer er det ikke en eneste sky![]()
Huff...der er det vel litt ventetid jaDet spørs vel, redd jg må til Øre nese hals og det tar tid