Vel fortjent søtaJa for en bitteliten stund hvertfall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel fortjent søtaJa for en bitteliten stund hvertfall![]()
Bra du fikk time ihvertfallLegetime kl 11, hos en jeg aldri har hørt navnet på før
Tviler ikke på det nei. HeheGod morgen
Noen skravler hele natten her![]()
Æsj...håper det forsvinner igjenSol egentlig, men litt mørtkpå himmelen
Bare store deler av denDet vakke meg denne gangen heller. ! Ikke hele natten
Så koselig daBlir stas men ei lillesøster <3
Haha, koselig å se deg her daJeg?!?!?er ikke meg som har skravlet 400 innlegg i natt
Titter bare innom på morgenkvisten jeg![]()
HalloHeihei jenter!!![]()
Jeg fikk sove helt til halv ni i dag, herlig!!![]()
Planer for dagen?![]()
Bra jobba! Føler litt det er alle mot Ronja, men sånn blir det vel når man alltid ligger på toppJa for en bitteliten stund hvertfall![]()
Takk for detHaha, koselig å se deg her da![]()
Planer for dagen?
Haha, du assMakanda må vi gire om
![]()
Oi, det er ikke lenge til18 juli![]()
Så det er snart![]()
Nei, jeg vil ikke være aleneBra jobba! Føler litt det er alle mot Ronja, men sånn blir det vel når man alltid ligger på topp![]()
Halloså deilig å sove lenge!!
Skal til tannlegen jegog nattevakt i kveld.
Du da!?
Må jo prøve daHaha, du asstar vel ikke lange tiden før du er på tronen din igjen
![]()
Tannlegen... Lykke til! Jeg må få bestilt meg time, men tror jeg venter til etter fødselTakk for det
Jeg skal til tannlege...ingen andre planer før nattevakt i kveld
Du da?
Veldig gøy for alle oss andre å følge med når dere kniver om toppenMå jo prøve da
Men digger konkurranse!
Nei, jeg har en tann som verkerJa, fantastisk. Mannen som stod opp med guttungen 06.15![]()
Lykke til hos tannlegen. Sjekk bare eller?
Rolig formiddag her nå. Skal ut på biteringen og se litt når guttungen hviler senere. Ellers blir det kos i kveld med hjemmelaget pizza og film. Skal ut å leke og plante noen blomster etterpå.