Min er godt oppdrtt på det områdetHahha ska eg vænta på mannen så blir de aldrig gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er godt oppdrtt på det områdetHahha ska eg vænta på mannen så blir de aldrig gjort![]()
Ja den Sissta tiden e alltid treg.Æææh sett ferdig alle Johan falk filmene
Tiden fram til termin er kjeeedelig. #Utålmodig
Hahaha oppdratt ja. Så bra. Men men ska ikkje klaga han gjør allt annat uteMin er godt oppdrtt på det området![]()
Yes må jo oppdra de fra startenHahaha oppdratt ja. Så bra. Men men ska ikkje klaga han gjør allt annat ute
Liksom.
Så bra att urintesten var var fin. Før uvi e grusomt før både kjønen.Da har jeg kjørt to gutter i barnehagen og fått tatt urintest av mellomsteprøven var fin, kun litt blod..
Får håpe det er planen deres også da.Nei, nå får de bare bli ferdige![]()
Fra starten av ja. Mor hans har ju inte lært gjøra så mye ting hjemma. Men han har faktigst blivit flink nå de Sissta 4 åren.Yes må jo oppdra de fra startenMin gjør også mye ute
![]()
haha akkurat det tviler jeg ikke påEllers skal de få beskjed![]()
Av forholdet altsåFra starten av ja. Mor hans har ju inte lært gjøra så mye ting hjemma. Men han har faktigst blivit flink nå de Sissta 4 åren.
Ja du har rettAv forholdet altsåEr da man kan forme de har jeg funnet ut
![]()
haha akkurat det tviler jeg ikke på
Tuller ikke med gravide damer
Blir nok ikke før neste sommer, tenker jeg.Eller vente til barnet blir litt større, har jo en super lekeplass der![]()
Ja, det er deilig. Nå er det jobb som kaller.Deilig å sove litt ekstra på morgenen da![]()
Er som et bilkrasj vettSkjønner at kateteret var litt spennende![]()
Nyt det så lenge det varerHihi, noen fordeler må man ha![]()