Da var eldstemann på vei i seng...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her bare her er det de to eldsteDa var eldstemann på vei i seng...
Her er det snakk om han på 9 årSamme her bare her er det de to eldste![]()
God kveldGod kveld![]()
Hva gjør dere? Her venter jeg og kjæresten på middag. N sovnet som hun har gjort siste dagene, og hun har blitt flinkere å holde seg våken på dagen![]()
De er jo helt klart søtest når de sover!God følelse når man bysser lillemor for at ho skal sove, og da vi la ho ned i senga åpnet hun øynene, gliste, og snudde seg for å sove ♡ Vil bare ta opp å kose mer når hun er så herlig.
Hehe, nydelig ♡ Savner henne når hun sover, enda hvor sliten jeg blir når hun er våken. Rart med detDe er jo helt klart søtest når de sover!![]()
![]()
Så braHan er like glad i puppen ellers er han utrolig sterk i nakken og jeg får snart bæresjal i postenhvordan går det der?
![]()
Hehe, de lærer fortLillebror har forstått seg på at det går an å amme selv om melken ikke er kommet helt. Så nå henger han i puppen min.. prøver å komme meg i dusjen så jeg får spist litt frokost![]()
Har dere kommet hjem nå forresten?Lillebror har forstått seg på at det går an å amme selv om melken ikke er kommet helt. Så nå henger han i puppen min.. prøver å komme meg i dusjen så jeg får spist litt frokost![]()
Hva tenker du på da? Er jo bedre å sove :/Søvnløs.....
Alt for mye tanker i hodet
Uff da. Hva tenker du på da?Søvnløs.....
Alt for mye tanker i hodet
God tur hjem!Daaa var vi på vei hjem igjen fra sørlandetvil egentlig ikke hjem
men vi skal tilbake i sep/okt
![]()
Kom hit på tur hjem så får du mange baller fortSitter på gresset utenfor den lokale kirken jeg.
Alrså, langs veien egentlig, utenfor muren.
Aaaaakurat nært nok til å nå pokestopet uten å faktisk gå inn på kirkeplassen. Tenkte ta en liten pustepause og få nye baller (fått 2+2 så langt) for jeg var tom.
Lillesøster våkner snart i vogna tror jeg, så får ikke sitte her og nyte solen så lenge.
Men været er nydelig, og pustepause må en ha i et hus med mange folk.
Fikk forklart svigermor at det som avgjør hvor lenge vi blir er ikke om jeg blir lei av henne, men øynene til storebror. Som jeg gjør et poeng av at jeg sjekker ofte.
Svigermor sa "dere blir vel ut uken" og la til "eller det spørs vel når dere blir lei av meg" sånn halvt på spøk og da sa jeg klart fra at det avhenger av øynene til storebror.Kom hit på tur hjem så får du mange baller fort![]()
Godt du fikk tatt deg en tur ut og fått en pustepause?
Tror svigermor ferien blir begrenset ut ifra om dere blir lei henne???