Skravletråd juli 2016

Da var eldstemann på vei i seng...

God følelse når man bysser lillemor for at ho skal sove, og da vi la ho ned i senga åpnet hun øynene, gliste, og snudde seg for å sove ♡ Vil bare ta opp å kose mer når hun er så herlig.

God kveld :)
Hva gjør dere? Her venter jeg og kjæresten på middag. N sovnet som hun har gjort siste dagene, og hun har blitt flinkere å holde seg våken på dagen :D
God kveld :)
Så bra søvnen fungerer greit for N! Går alt greit med den lille og? :)
Her har det vært en rolig kveld, sovnet med lillegutt etter boklesing, så grunnet jeg ett nattbord som samboer har spikret til gjesterommet på hytta, før jeg avsluttet med noen time på iPaden i sofaen :P
Ble maten god? :)

God følelse når man bysser lillemor for at ho skal sove, og da vi la ho ned i senga åpnet hun øynene, gliste, og snudde seg for å sove ♡ Vil bare ta opp å kose mer når hun er så herlig.
De er jo helt klart søtest når de sover! ❤️ :P

Søvnløs her også.

Den katten vekket meg. Så våknet snuppa og ble ammet og koseprat og sånn og så sto mannen opp med henne når hun begynte å bli høylytt. Dvs, katten er mye mer høylytt da.

Vil sove...

Lillebror har forstått seg på at det går an å amme selv om melken ikke er kommet helt. Så nå henger han i puppen min.. prøver å komme meg i dusjen så jeg får spist litt frokost:-)

Daaa var vi på vei hjem igjen fra sørlandet :) vil egentlig ikke hjem :p men vi skal tilbake i sep/okt :)

Sitter på gresset utenfor den lokale kirken jeg.

Alrså, langs veien egentlig, utenfor muren.

Aaaaakurat nært nok til å nå pokestopet uten å faktisk gå inn på kirkeplassen. Tenkte ta en liten pustepause og få nye baller (fått 2+2 så langt) for jeg var tom.

Lillesøster våkner snart i vogna tror jeg, så får ikke sitte her og nyte solen så lenge.

Men været er nydelig, og pustepause må en ha i et hus med mange folk.

Fikk forklart svigermor at det som avgjør hvor lenge vi blir er ikke om jeg blir lei av henne, men øynene til storebror. Som jeg gjør et poeng av at jeg sjekker ofte.

Sitter på gresset utenfor den lokale kirken jeg.

Alrså, langs veien egentlig, utenfor muren.

Aaaaakurat nært nok til å nå pokestopet uten å faktisk gå inn på kirkeplassen. Tenkte ta en liten pustepause og få nye baller (fått 2+2 så langt) for jeg var tom.

Lillesøster våkner snart i vogna tror jeg, så får ikke sitte her og nyte solen så lenge.

Men været er nydelig, og pustepause må en ha i et hus med mange folk.

Fikk forklart svigermor at det som avgjør hvor lenge vi blir er ikke om jeg blir lei av henne, men øynene til storebror. Som jeg gjør et poeng av at jeg sjekker ofte.
Kom hit på tur hjem så får du mange baller fort ;)

Godt du fikk tatt deg en tur ut og fått en pustepause?

Tror svigermor ferien blir begrenset ut ifra om dere blir lei henne???

Kom hit på tur hjem så får du mange baller fort ;)

Godt du fikk tatt deg en tur ut og fått en pustepause?

Tror svigermor ferien blir begrenset ut ifra om dere blir lei henne???
Svigermor sa "dere blir vel ut uken" og la til "eller det spørs vel når dere blir lei av meg" sånn halvt på spøk og da sa jeg klart fra at det avhenger av øynene til storebror.

Men mannen skal i en begravelse på onsdag

Og vi skal i hunderfossen da tirsdag eller torsdag, for i natt skal de overnatte igjen. Så hjem tidligst torsdag eller fredag tipper jeg.

Mange stopp tett er nok lurt. Men pause utenfor kirken funker litt.

Back
Topp