Skravletråd juli 2016

Hehe, ikke noe å bry seg om;)
Barn er forskjellig og ting skjer i dems tempo!
Absolutt :)
Og jeg har og tenkt at han venter med å prøve til han selv føler at han mestrer det, og det har han gjort fort :) nå er det bare om vi glemmer å spørre som det kan komme noe i buksene.
Og her på hytta elsker han å gå på "tissehjørnet" med pappa for å se hvem som når lengst :P
Så kommer han rusende inn, helt i ekstase, "Mamma! Mamma!! Æ tissa OVER gresset!! Og smiler fra øre til øre :D
(Æ har ikke skjønt helt hva han mg er, men jeg forteller han bare hvor flink han er som har tisset så er han fornøyd med det ;))

Ahh.. Er noe spesielt med det å være på båten i godt vær ❤️ Forhåpentligvis har vi med oss en liten matros neste år :)
Ja, det er såååå deilig!! Vi tok en 3 timers tur i går, fisket litt og kjørt for å se på plasser rundt omkring. Idag kjørte vi ut på en kortere fisketur midt på dagen og en "leiketur" på kvelde, dvs, vi kjørte fort og i sirkler for å kjøre over våre egne bølger, gutten stortrivdes da ja! Avsluttet den båtturen med å gå i land på noen klipper i kveldssol og så etter skatter og kastet stein i vannet :)
Å ha båt og fint vær er fantastisk! :D

Ja. Men men. Får iallefall sjekka det ut. Legen min mener det ikke nødvendigvis er restless legs siden det er så uttalt hos meg, og jeg er for ung mener han :p så derfor starta han utredning for å se at det ikke er noe anna

Alltids greit å sjekke ut når ting ikke er som det skal.

ImageUploadedByBV Forum1469224944.379764.jpg
Fikk meg fisk idag da! (Va litt uheldig med bildet, men det er en torsk :P)
3,3 kg og det var litt av en kamp for en så uerfaren fisker som meg å få den opp :D

Særlig neste uke når det et flere folk her, ja. Denne uken jobber svigermor, men svigerinne dro onsdag fordi hun jobber nå tom lørdag. Men så kommer hun og kjæresten søndag, min andre svigerinne med samboer og katt (spent på guttungen...) kommer trolig nå i helga og neste uke har svigermor ferie. Tuuuuuuur!! Klart jenta må ha tur for å sove. To ganger om dagen ;-)
Ikke flere enn to ??

Ikke flere enn to ??
Hun sover normalt bare to ganger ja

En dag rømmer vi til hunderfossen.
Hjemreise er ikke bestemt. Litt avhengig av mye. Særlig den inne-katten som kommer i dag.

God morgen! I dag vender vi nesten nordover igjen. Blir vel litt godt å komme hjem også .

Back
Topp