Så artig til de! Bor svigers langt unna så de ikke møtes så ofte?De var først en uke alene hos svigers, så dro mannen opp og var der sammen med de fram til idag
De har hatt det supert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artig til de! Bor svigers langt unna så de ikke møtes så ofte?De var først en uke alene hos svigers, så dro mannen opp og var der sammen med de fram til idag
De har hatt det supert!
Ja, det kan du si.Det blir jo helt feilskal jo være omvendt
![]()
AbsoluttHehe, ikke noe å bry seg om
Barn er forskjellig og ting skjer i dems tempo!
Ja, det er såååå deilig!! Vi tok en 3 timers tur i går, fisket litt og kjørt for å se på plasser rundt omkring. Idag kjørte vi ut på en kortere fisketur midt på dagen og en "leiketur" på kvelde, dvs, vi kjørte fort og i sirkler for å kjøre over våre egne bølger, gutten stortrivdes da ja! Avsluttet den båtturen med å gå i land på noen klipper i kveldssol og så etter skatter og kastet stein i vannetAhh.. Er noe spesielt med det å være på båten i godt værForhåpentligvis har vi med oss en liten matros neste år
![]()
Blir det samme her da når den tiden kommer, men men blir vel bare sterkere av detJa, det kan du si.
Ja det er utrolig deilig
Han er så flink, nesten ikke uhell. Og han bæsjer fint på do![]()
Ja. Men men. Får iallefall sjekka det ut. Legen min mener det ikke nødvendigvis er restless legs siden det er så uttalt hos meg, og jeg er for ung mener hanså derfor starta han utredning for å se at det ikke er noe anna
Vannmelon er så godt!!og frukt generelt! Bare spis så my du klarer
![]()
Ikke flere enn to ??Særlig neste uke når det et flere folk her, ja. Denne uken jobber svigermor, men svigerinne dro onsdag fordi hun jobber nå tom lørdag. Men så kommer hun og kjæresten søndag, min andre svigerinne med samboer og katt (spent på guttungen...) kommer trolig nå i helga og neste uke har svigermor ferie. Tuuuuuuur!! Klart jenta må ha tur for å sove. To ganger om dagen ;-)
Det ghør vel ingenLiker ikke begravelser![]()
Vi hadde vært stor om alle fra min og mannens hadde bodd på samme stedVi var også bare familieherregud så stor familie jeg har. Å det var fortsatt noen av de som manglet
![]()
Hørtes ut som mye fintFikk dukke, duplo, Hunter gummistøvler (som jeg er litt sjalu på)
Vintersko, regndress og en bok som lager lyd![]()
Hun sover normalt bare to ganger jaIkke flere enn to ??
Da sover vel Musemor nå ;-)Musemor er ikke edru![]()
Fin fest?Musemor er ikke edru![]()
HerliOi, så deilig
Ikke så verst her heller, 23-24 og strålende sol![]()