Gratulerer med 1 åring ♡God morgen derevåkna før mann og barn idag.
Idag er det lille J sin bursdagtenk at min lille frøken er 1 år allerede
Nå skal jeg snart komme meg ut av senga og begynne med bursdagsforbredelser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 1 åring ♡God morgen derevåkna før mann og barn idag.
Idag er det lille J sin bursdagtenk at min lille frøken er 1 år allerede
Nå skal jeg snart komme meg ut av senga og begynne med bursdagsforbredelser![]()
Herrejises så søtePusene begynner å bli store nåVis vedlegget 187976Vis vedlegget 187977dette er fra de ble født
Va den inn i huset deres?Og der var den på oppdagelsesferd...
Da tror jeg den skal ut
Endelig klaffet det!Jeg har kjøpt meg bil![]()
Ja men det må jo ha vært godt det og for en gangs skyld?Merker det på mannens barnløse søster ja. Super-duper-fantastisk tante. Men definitivt for tidlig å vekke enda.
Jeg derimot har jo nå dradd meg langt over det jeg kunne forvente....
Gratulerer med 1-åring i hus!!De sover ennåvi skal på stranda senere. Så er det bursdags forbredelser i kveld, for i morgen blir lille frøkna 1 år
![]()
Vannmelon er så godt!!Aaargh, jah![]()
Har vært snopefri siden søndag nå
Har fråtsa vannmelon hver kveld istedenfor..
Bor dere nære dyreparken?Dette var mannens første tur i dyreparkenhan var kjempe fornøyd. Tror dette blir en årlig tradisjon.
TakkGratulerer med 1 åring ♡
Nja eller pappa bor i Arendal så det er ikke så langt.Bor dere nære dyreparken?![]()
Så deeeilig daGod morgen damer! Her fikk vi (jeg) sove ut til 08:30!!!hva skjer med lillegutt egentlig? Og tørr va han også selvom han nektet å ta på seg nattbleie igår
![]()
(Har hatt nattbleie på hytta ettersom vi har meeeeget begrenset med vatten og ikke kan vaske ting her)
Så fiint!!
Ja. Den ble lagt ut igår på hjemmesidene deres rundt kvart over 8. Innen 8:30 hadde jeg kjøpt denEndelig klaffet det!gratulerer!! Fin va den og
![]()
Det var detJa men det må jo ha vært godt det og for en gangs skyld?![]()
Med en ny familiemedlem har man fort annet og tenke påTitter innom og sier hei igjen, her går dagene i ett og bv blir litt glemt. Savner dere alle, heldigvis har jeg noen av dere på face og insta så jeg får fulgt med dere![]()
Det var tidlig morgen. Hvordan deler dere morgenene mellom dere i ferien? Her står nesten alltid jeg opp først. Mest fordi jeg ikke tør/klarer å slippe til mannen.Det var det
Sånn til forandring fra i dag, hun våknet 4.30, jeg holdt henne i senga med amming og stille kos og lek til 5.45, gikk på badet og så på stua til 7, overlot henne til mannen og sov til 8.30 (deeeeilig), overtok henne igjen så mannen fikk sove det er jo hans sovedag, byttet bleie og gikk tur fra 9 til 10, nå skal vi lage frokost..