Skravletråd juli 2016

God morgen dere :) våkna før mann og barn idag.
Idag er det lille J sin bursdag :D tenk at min lille frøken er 1 år allerede :o

Nå skal jeg snart komme meg ut av senga og begynne med bursdagsforbredelser :)
Gratulerer med 1 åring ♡

Merker det på mannens barnløse søster ja. Super-duper-fantastisk tante. Men definitivt for tidlig å vekke enda.

Jeg derimot har jo nå dradd meg langt over det jeg kunne forvente....
Ja men det må jo ha vært godt det og for en gangs skyld? :)

God morgen damer! Her fikk vi (jeg) sove ut til 08:30!!! :o hva skjer med lillegutt egentlig? Og tørr va han også selvom han nektet å ta på seg nattbleie igår :D
(Har hatt nattbleie på hytta ettersom vi har meeeeget begrenset med vatten og ikke kan vaske ting her)

God morgen damer! Her fikk vi (jeg) sove ut til 08:30!!! :o hva skjer med lillegutt egentlig? Og tørr va han også selvom han nektet å ta på seg nattbleie igår :D
(Har hatt nattbleie på hytta ettersom vi har meeeeget begrenset med vatten og ikke kan vaske ting her)
Så deeeilig da :D

Ja men det må jo ha vært godt det og for en gangs skyld? :)
Det var det

Sånn til forandring fra i dag, hun våknet 4.30, jeg holdt henne i senga med amming og stille kos og lek til 5.45, gikk på badet og så på stua til 7, overlot henne til mannen og sov til 8.30 (deeeeilig), overtok henne igjen så mannen fikk sove det er jo hans sovedag, byttet bleie og gikk tur fra 9 til 10, nå skal vi lage frokost..

Titter innom og sier hei igjen, her går dagene i ett og bv blir litt glemt. Savner dere alle, heldigvis har jeg noen av dere på face og insta så jeg får fulgt med dere ;)
Med en ny familiemedlem har man fort annet og tenke på ❤️ slapp av fra bv og nyt :D

Skal sette meg ned nå å bytte skjerm på iphonen min. Here goes nothing. :p

Nå nærmer ferien seg slutten. Eller, vi har en uke igjen, men bare to dager til hos mine foreldre.

Det var det

Sånn til forandring fra i dag, hun våknet 4.30, jeg holdt henne i senga med amming og stille kos og lek til 5.45, gikk på badet og så på stua til 7, overlot henne til mannen og sov til 8.30 (deeeeilig), overtok henne igjen så mannen fikk sove det er jo hans sovedag, byttet bleie og gikk tur fra 9 til 10, nå skal vi lage frokost..
Det var tidlig morgen. Hvordan deler dere morgenene mellom dere i ferien? Her står nesten alltid jeg opp først. Mest fordi jeg ikke tør/klarer å slippe til mannen.

Back
Topp