God ettermiddagGod morgen fra hyttanettop gått en tur med lillemor. Så nå er det litt avslapping
![]()
Kos dere på hytta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod morgen fra hyttanettop gått en tur med lillemor. Så nå er det litt avslapping
![]()
Ja å da tok jeg og kb bussDet vanlige er vel å bruke en bil![]()
Fin start på dagenRolig og fredlig morgenstund med lillesøster.
De to eldste overnatter hos besten, så det er bare henne vi har hatt i natt. Og hun har sovet hele natten fra litt før åtte til litt over halv seks. Jeg har våknet et par ganger sånn da hun pleier å spise. Men hun sov. Hun har ei sånn natt innimellom.
Så spiste hun til 6.35 da.
Vi har kost og lekt litt mens vi ventet på at bestemor ble ferdig på badet og dro på jobb. Så nå sitter vi her og hun spreller naken. Mens vi venter de ti min etter kortison før fuktighetskrem.
Deilig kosestund
God dagGod morgen fra hyttanettop gått en tur med lillemor. Så nå er det litt avslapping
![]()
Uff daOverhørte en pappa si til sønnen sin "du må ikke løpe fra oss. Plutselig finner du oss ikke, og da må du finne nye foreldre"
jeg sendte pappan ett litt ondt blikk.
Her deler vi på alt men det er uansett ikke vår garasje som ryddes nåFlink. Her er garasjen mannens område. Så det får han holde rent og ryddig selv
Vi er ferdige nåKos dere masse i dyreparken!!det blir nok stas!! Vi skal prøve oss dit neste år
![]()
Ja gleder meg masseFlott planblir nok kjempe gøy!
Ja, greit med litt ro, men fint at det er mannens tur i morgen. ;-)Fin start på dagen
Helt til kl 08 er jo luksusJa, takk det var en god natt! Og fikk sove helt til kl 08 idag!synd man drømmer så mye og rart når man er gravid bare, man er jo endel utslitt når man våkner
![]()
God ettermiddagGod morgen alle blide damer
Morgenkos med lillegutt her. Han får alltid en liten stund på ipaden når vi står opp (så jeg får våkne), så nå sitter han og gjør "dot to dot", men jeg føler det er på tide med frokost nå!
![]()
Hva er det for en ting å si?!Overhørte en pappa si til sønnen sin "du må ikke løpe fra oss. Plutselig finner du oss ikke, og da må du finne nye foreldre"
jeg sendte pappan ett litt ondt blikk.
Alltid nydeligVar det deilig?
Ja det skjønner jeg!Ja jeg ble helt satt ut![]()
Beste måten å finne ut på er å prøveSitter og lurer på om Endomondo fungerer sammen med Pokemon GO siden begge bruker GPS'n....
Men det trenger da vel ikke ligge der?Årh.. Prøver å legge en slagplan for å gå ned 6kg.. Så kommer jeg inn på pauserommet, og hva har vi der?? Jooooo, masse sjokolade!!
Jeg blir gal![]()
Var fryktelig rart å komme hjem fra jobb til tomt hus![]()
Høres perfekt ut ❤Når man kommer hjem fra en varm dag i dyreparken og morfar har kjøpt badebasseng til frøkna![]()