Skravletråd juli 2016

Sjekker etter eventuell hjernerystelse da
Og du burde ikke merke det så godt såpass lenge etterpå
Jeg har hatt så mange hjernerystelser at det skal veldig lite til før jeg får ny , får samme beskjed hver gang: ta det med to, unngå flere hjernerystelser ;)

Veldig deilig å ha senga for seg selv :p eller mannen lå der også, men ingen unge som ligger å sparker på en :D

Haha lille har første duppen når folk flest står opp ;)
Å kjenner til den deilige følelsen av å bare ha mannen i senga ;)

Fordel det da at hun har duppen da :D ;)

God morgen :-)

Jeg sitter på badet med ei lita frøken som har skapt behov for at vi vasker klær før vi drar. Våte håndklær kunne jeg latt vente, men hun lå naken på et håndkle og bæsja likegodt.... En kjapp vask av det bare

Mannen sover til halv åtte. Eldstemann har våkna, mellomste sover.

Vaske og stelle og kle på. Frokost. Pusse tenner og pakke toalettsaker. Fylle bilen. Låse huset. Ferie.

(ja. Vanne orkideer, tomater og finne en løsning for cliviaene mine ogdå. Og kaste den vannmelon og der andre som utgår)

Noen som vil gjette om vi starter før eller etter ti? Eller 12? ;-)
Tipper dere snart er i bilen. God ferie!

Skikkelig "svart" samvittighet nå.
Var ute og kjørte før i dag.
Ved en bussholdeplass så jeg en pent klett dame med et par små kofferter som prøvde å haike.
Stoppet bilen, jeg hadde god tid, og spurte hvor hun skulle.
Hun skulle til togstasjonen, ba henne hoppe inn siden jeg skulle kjøre forbi.
Hun hadde mistet bussen og var ved å misse flytoget, ville nå det på grunn av meg.

Nyheter om statskupp i Tyrkia som er dit hun skulle..
Du var snill som tok henne med , du kunne da ikke vite hva som skulle skje

Sitter og kjenner på lillebror som strekker seg godt ❤
Ibland er dem skikkelige gymnaster der inne!! :P jeg fikk nettopp fanget noen sparker på film, men det er vel ikke så vanskelig lengre det da ;)
Kjente magen bukta noe veldig i sted, så åpnet jeg morgenkåpa, for å se at en fot eller hodet spenne ut ved siden av navlen :D det er så heftig!

Jeg har hatt så mange hjernerystelser at det skal veldig lite til før jeg får ny , får samme beskjed hver gang: ta det med to, unngå flere hjernerystelser ;)
Og hvordan føler du deg idag?

Ibland er dem skikkelige gymnaster der inne!! :P jeg fikk nettopp fanget noen sparker på film, men det er vel ikke så vanskelig lengre det da ;)
Kjente magen bukta noe veldig i sted, så åpnet jeg morgenkåpa, for å se at en fot eller hodet spenne ut ved siden av navlen :D det er så heftig!
Hehe ja og snart prøver vi vel å få vekk føtter som "sitter fast" ved ribbeina ;)

Back
Topp