Skravletråd juli 2016

De gjør ingenting annet enn å si ta det med ro
Sjekker etter eventuell hjernerystelse da
Og du burde ikke merke det så godt såpass lenge etterpå

Godt å få gjort mest mulig idag :)
Ja, det er det.

Men det vanlige argumentet kommer....jeg er trøtt. Jeg gjør det fortere i morgen.... Kjøleskapet, f.eks. (ene og alene fordi jeg vet at der ligger restene av en vannmelon som er passet brukbar dato og jeg gruer meg til å ta den ut og da utsetter jeg hele "og kaste den siste resten av skinka som ikke ble spist" og sånne enkle ting. Og komposten må ut, den er allerede full. Og jeg er trøtt.

Ja, det er det.

Men det vanlige argumentet kommer....jeg er trøtt. Jeg gjør det fortere i morgen.... Kjøleskapet, f.eks. (ene og alene fordi jeg vet at der ligger restene av en vannmelon som er passet brukbar dato og jeg gruer meg til å ta den ut og da utsetter jeg hele "og kaste den siste resten av skinka som ikke ble spist" og sånne enkle ting. Og komposten må ut, den er allerede full. Og jeg er trøtt.
Tja tror gjerne man gjør ting fortere på kvelden for å få gjort det og sove etterpå ;)

Begynt å pakke litt..
Men bør egt ligge på sofaen mener mannen ,slo hodet mitt for snart tre timer siden, fortsatt svimel og kvalm..
Oi :o det hørtes ikke bra ut! Kanskje du skulle tatt en tlf til legevakta bare for å være sikker?

Jeg har noen tanker for plantene, skal se hva jeg har av Oasis. Tykke tau og sånne ting utgår, bla pga at jeg ikke skal handle i kveld.

Bleier, hun tåler engangs sånn mer eller mindre , men det er sykt mye søppel å lage hos svigermor da. Og jeg fordrar dem virkelig ikke. Det stinker når det er tisset i dem (noen merker mer enn andre) og hele meg avskyr konseptet så da hun hadde en måned med papir var jeg så lei av å bytte bleier at jeg ikke hadde lyst å gjøre det....
Vi tar med tøy. Det har vi alltid gjort med de andre også. Men vi tar også med en pakke papir som backup. Brukt et par av dem i dag fordi vi vasker alt av bleier til turen.

Mamma vet at vi skal langt. Men har ikke sett ungene på to uker, tror jeg det er. Pga at hun er syk har vi ille besøkt så mye som vanlig. De har ferie ja. Den er vel slutt nå, men de 25 min mellom deres hus og campingen er langt nok for henne nå. Da er hun utslitt. Derfor kom de seg ikke på ferie. Og vil se ungene før vi drar, vi møtes jo heller ikke underveis da sånn planen var, siden de ikke drar noe sted (og pappa måtte begynne ferien før planlagt da hun ble utskrevet fra sykehuset, så da er ferien slutt uti neste uke tror jeg) så vi stopper sikkert der. Bare ikke så lenge.

Ferie er ikke så ille som jeg får det til å virke. Men likevel er det det. Jeg er fornøyd om jeg kommer over halvveis før jeg begynner å telle ned dager til vi skal hjem. To uker er egentlig for lenge. Ti dager er rundt max før jeg begynner å bli tynnslitt. Vi får se hvor lenge vi blir. Opp mot 15 dager... Gjerne mindre for min del.
Hoff... Det høres ikke lett ut :( men jeg regner det meste løser seg for dere på en eller annen måte!

Tja tror gjerne man gjør ting fortere på kvelden for å få gjort det og sove etterpå ;)
Tja, nja, njei, jeg sitter heller og glor litt. For trøtt til å jobbe effektivt. Men funnet frem bleiene. Mangler et innlegg i en sånn der jeg bare bytter innleggene. Så i praksis en bleie mindre. Hvilket er dumt når vi har litt få. Men har en pakke bleier med fotballer og flagg på. Tar med dem også. Så går det bra

Hoff... Det høres ikke lett ut :( men jeg regner det meste løser seg for dere på en eller annen måte!
Det løser seg alltid. Og jeg er alltid glad for å komme hjem. Og etter en sånn "hele ferien hos svigers" sommer pleier jeg sørge for noe annet året etterpå, med max ei uke der. Men det ble en sånn i fjor med bekkenløsning og en til i år, dels pga økonomi. Så neste år må vi komme oss til dyreparken eller Legoland eller noe sånn som gir oss noen dager ferie på tur, oss fem. Virkelig. Mer av det i årene som kommer. Og ikke så mye mer enn ei uke hos svigers. Det er småstress å bo hos henne, besøke svigerfar, balansere tid med dem og dessuten det å bo hos svigermor i to uker (og vite at vi har to uker hjemme, så kommer hun hit ei uke)

Jeg liker svigermoren min godt jeg. Det er ikke det. Jeg kan ikke egentlig bo mer enn max to uker med min mor heller. Det blir bare overload...

Men smil
Ungene elsker å besøke besteforeldrene, og det er viktig.

Tja, nja, njei, jeg sitter heller og glor litt. For trøtt til å jobbe effektivt. Men funnet frem bleiene. Mangler et innlegg i en sånn der jeg bare bytter innleggene. Så i praksis en bleie mindre. Hvilket er dumt når vi har litt få. Men har en pakke bleier med fotballer og flagg på. Tar med dem også. Så går det bra
Nei hjelper lite å sitte og glo på det som må gjøres ;)

Greit å ha papirbleier i bakhånd ihvertfall :)

Sitter og kjenner på lillebror som strekker seg godt ❤

Hun er heldigvis frisk ja. Litt krevende, vil ikke ligge alene, og litt dill med soningen i dag. Spent på morgendagen, hennes første langtur i bil. Vi skal stoppe ofte, amme og ha med grøt, men spent er jeg, sover hun eller hyler hun?
Det går nok helt fint:) god tur!

Ja det vil jeg fort tro, men de vet jo også at du er en bløder og burde ikke forventet at det ble som vanlig ;)

Hehe ja får håpe det er økedøgn på gang ;)
Hehe, joda du sier noe der;)

Ligger på sengen med sovende bebis på meg , hun ble tydeligvis veldig trøtt av å amme så hun vil ikke rape.. skal snart legge henne fra meg og gå på badet selv tenker jeg, bare liiitt med babykos ♡

Ligger på sengen med sovende bebis på meg , hun ble tydeligvis veldig trøtt av å amme så hun vil ikke rape.. skal snart legge henne fra meg og gå på badet selv tenker jeg, bare liiitt med babykos ♡
Nyt all den babykosen du kan ❤
Trenger ikke stresse med baby i hus ;)

Bleiene pakket i det minste. Og medisiner

Nå gjelder argumentet om å kjøre bil i morgen, jeg må være uthvilt. Kan heller starte en time senere

Skikkelig "svart" samvittighet nå.
Var ute og kjørte før i dag.
Ved en bussholdeplass så jeg en pent klett dame med et par små kofferter som prøvde å haike.
Stoppet bilen, jeg hadde god tid, og spurte hvor hun skulle.
Hun skulle til togstasjonen, ba henne hoppe inn siden jeg skulle kjøre forbi.
Hun hadde mistet bussen og var ved å misse flytoget, ville nå det på grunn av meg.

Nyheter om statskupp i Tyrkia som er dit hun skulle..

Back
Topp