God morgenGod morgenlille sov hele natten igjennom i egen seng
men våkna sykt tidlig da
![]()
Deilig når de sover i egen seng!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgenlille sov hele natten igjennom i egen seng
men våkna sykt tidlig da
![]()
God morgenGod morgen
Jeg sitter på badet med ei lita frøken som har skapt behov for at vi vasker klær før vi drar. Våte håndklær kunne jeg latt vente, men hun lå naken på et håndkle og bæsja likegodt.... En kjapp vask av det bare
Mannen sover til halv åtte. Eldstemann har våkna, mellomste sover.
Vaske og stelle og kle på. Frokost. Pusse tenner og pakke toalettsaker. Fylle bilen. Låse huset. Ferie.
(ja. Vanne orkideer, tomater og finne en løsning for cliviaene mine ogdå. Og kaste den vannmelon og der andre som utgår)
Noen som vil gjette om vi starter før eller etter ti? Eller 12? ;-)
Det meste får dere nok tak i jaNesten.
Vi glemmer alltid noe, men det er butikker der ;-)
Jeg er ferdig med min ferieÅjahar dere hatt ferie eller skal dere ha?
![]()
Tja håper dere er nesten klare og kommer dere videre rett etter Kl 10 ihvertfallGod morgen
Jeg sitter på badet med ei lita frøken som har skapt behov for at vi vasker klær før vi drar. Våte håndklær kunne jeg latt vente, men hun lå naken på et håndkle og bæsja likegodt.... En kjapp vask av det bare
Mannen sover til halv åtte. Eldstemann har våkna, mellomste sover.
Vaske og stelle og kle på. Frokost. Pusse tenner og pakke toalettsaker. Fylle bilen. Låse huset. Ferie.
(ja. Vanne orkideer, tomater og finne en løsning for cliviaene mine ogdå. Og kaste den vannmelon og der andre som utgår)
Noen som vil gjette om vi starter før eller etter ti? Eller 12? ;-)
Jeg skal vaske vinduer og lage jordbærsyltetøyFår besøk i morgen, men aner ikke.hvor vi skal finne på i dag. Er hjemme alene med småen, og dårlig vær ute.. Hva skal du finne på?![]()
Ja ❤ det beste med hele graviditeten!Herlig følelse![]()
Pass på å ikke kombinere de daJeg skal vaske vinduer og lage jordbærsyltetøy![]()
God morgen søtaGod morgen søte jenter
Tidlig oppe til tross for barnefristraks klar for vindusvask...
Så lenge du føler du har fått sovet ut er det viktigstGod morgen søte jenter
Tidlig oppe til tross for barnefristraks klar for vindusvask...
Ellers takk, har nok med mine egne 26 vinduer!!Pass på å ikke kombinere de da![]()
Også kan du gjerne komme hit en tur, hater å vaske vinduer men de burde blitt vasket!![]()
Skal få mannen til å støvsuge idag eller imorgen!
Takk for detGod morgen søtakos deg med vindusvask.
Hun er nok full av energi etter en super ferieSå lenge du føler du har fått sovet ut er det viktigst![]()
Her har jeg ikke barnefri lengre men snuppa så entusiastisk på morgened ❤
Masse jordbær utenfor?Jeg skal vaske vinduer og lage jordbærsyltetøy![]()
Han er på jobbEllers takk, har nok med mine egne 26 vinduer!!
Bra, sett mannfolket i arbeid!![]()
Hehe ja, men var mest at hun ville se på tvHun er nok full av energi etter en super ferie![]()
Jeg har trua på en av tideneVi får se.
Vi er ikke en effektiv gjeng, og jeg vil prøve å ikke stresse.
Babyen krever sitt, og dagen går sin gang.
Startet på jobb igjen? Vært borte for lenge jegHelt greie...har vært på jobb daså ikke fått gjort så mange sprell
![]()
Kos deg og nytLigger på sengen med sovende bebis på meg , hun ble tydeligvis veldig trøtt av å amme så hun vil ikke rape.. skal snart legge henne fra meg og gå på badet selv tenker jeg, bare liiitt med babykos ♡