Skravletråd juli 2016

God morgen :) lille sov hele natten igjennom i egen seng :D men våkna sykt tidlig da :p

God morgen :-)

Jeg sitter på badet med ei lita frøken som har skapt behov for at vi vasker klær før vi drar. Våte håndklær kunne jeg latt vente, men hun lå naken på et håndkle og bæsja likegodt.... En kjapp vask av det bare

Mannen sover til halv åtte. Eldstemann har våkna, mellomste sover.

Vaske og stelle og kle på. Frokost. Pusse tenner og pakke toalettsaker. Fylle bilen. Låse huset. Ferie.

(ja. Vanne orkideer, tomater og finne en løsning for cliviaene mine ogdå. Og kaste den vannmelon og der andre som utgår)

Noen som vil gjette om vi starter før eller etter ti? Eller 12? ;-)

God morgen :-)

Jeg sitter på badet med ei lita frøken som har skapt behov for at vi vasker klær før vi drar. Våte håndklær kunne jeg latt vente, men hun lå naken på et håndkle og bæsja likegodt.... En kjapp vask av det bare

Mannen sover til halv åtte. Eldstemann har våkna, mellomste sover.

Vaske og stelle og kle på. Frokost. Pusse tenner og pakke toalettsaker. Fylle bilen. Låse huset. Ferie.

(ja. Vanne orkideer, tomater og finne en løsning for cliviaene mine ogdå. Og kaste den vannmelon og der andre som utgår)

Noen som vil gjette om vi starter før eller etter ti? Eller 12? ;-)
God morgen :)

Hektisk morgen, og god tur når den tid kommer ;)
Jeg tipper at dere er av gårde 10:48 eller 11:24 ;)

Helt sant, men vi er ganske greit igang sålangt i dag, sånne typiske "småting" som vi utsetter, få takboks på bilen, feste hundeburet (og hey, han fikk plass til selve vogna mener han :-)) er i alle fall gjort. Bleievasken er snart tørr så jeg skal pakke bleiene når ungene er i seng, for min del gjenstår å ta med bikinien i tilfelle sol, samt alt av toalettsaker og medisiner for hele familien da. (jeg drar ikke uten febermål, paracet og ibux-erstatningen (flytende, kan doseres til barn i alle størrelser) kortisonsalve, fete kremer og det som må til. I tillegg til faste allergimedisiner og astma selvsagt.)
Du har full kontroll!!:D
Lykke til idag!

God morgen :) Så deilig da at hun sov, men kjipt med tidlig morgen :(
Veldig deilig å ha senga for seg selv :p eller mannen lå der også, men ingen unge som ligger å sparker på en :D

Haha lille har første duppen når folk flest står opp ;)

God morgen :)

Hektisk morgen, og god tur når den tid kommer ;)
Jeg tipper at dere er av gårde 10:48 eller 11:24 ;)
Vi får se.

Vi er ikke en effektiv gjeng, og jeg vil prøve å ikke stresse.

Babyen krever sitt, og dagen går sin gang.

Ligger på sengen med sovende bebis på meg , hun ble tydeligvis veldig trøtt av å amme så hun vil ikke rape.. skal snart legge henne fra meg og gå på badet selv tenker jeg, bare liiitt med babykos ♡
Ååh....så koselig❤️

Skikkelig "svart" samvittighet nå.
Var ute og kjørte før i dag.
Ved en bussholdeplass så jeg en pent klett dame med et par små kofferter som prøvde å haike.
Stoppet bilen, jeg hadde god tid, og spurte hvor hun skulle.
Hun skulle til togstasjonen, ba henne hoppe inn siden jeg skulle kjøre forbi.
Hun hadde mistet bussen og var ved å misse flytoget, ville nå det på grunn av meg.

Nyheter om statskupp i Tyrkia som er dit hun skulle..
Det kunne du vel ikke vite:)
Du er et varmt menneske som har omsorg for mennesker rundt deg❤️ ikke mange ville hjulpet henne..

Lå i sofa som vanlig;)
Hva skal du i helga?
Får besøk i morgen, men aner ikke.hvor vi skal finne på i dag. Er hjemme alene med småen, og dårlig vær ute.. Hva skal du finne på? :)

Ammet. Så sov.
Nå ammer jeg igjen, og det har jeg gjort en gang i mellomtiden også. Hadde vært fint om hun sov en time til, men jeg tviler
Hvordan gikk det? Antar de fleste hos deg er våkne nå ;)

Back
Topp