Herlig. Vår går jo ikke, men leker i alle fall!Det er så godt å se en frisk jente som igjen går rundt i huset og faktisk vil leke litt etter å ha vært kun i fanget eller bærende siden mandag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig. Vår går jo ikke, men leker i alle fall!Det er så godt å se en frisk jente som igjen går rundt i huset og faktisk vil leke litt etter å ha vært kun i fanget eller bærende siden mandag![]()
Ikke lenge til han har sommerferie nå da!God morgenom 8 timer så har gubben sommerferie
wohooo! Da er det bare å forbrede pakking og ena mere klesvask.
Skjønner det er mer stress på ferieDet er greit nok hjemme, men blir for stress på ferie, siden vi da er på farten mye av dagen første uka, og ikke fritt disponerer vaskemaskinen heller det skal jo vaskes klær innimellom. Også har vi tørkeskap for å tjuvstarte tørken ved behov... Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal pakke med meg på tur heller..
Vises på sjuan men på fredagerVises det på svenske kanaler?![]()
Hørtes ut som en lur planHan sov men urolig og i sengen med meg så jeg endte med å sove enda dårligere enn vanlig. Får ta meg en powernap når mini skal sove idag![]()
Litt lite søvn .en mer enn de få timene dagen førDårlig natt?![]()
Av skjønnerDet var en volvo v60. Kunne kjøpe en lignende volvo v40 til samme pris. Men da måtte jeg ofre bagasjeromplassen. Og det var liksom poenget med det
Det skal jegDet skjønner jeg, nyt den og familien![]()
Det har jeg planer omNyt ferien![]()
Gratulerer med detKan jeg få skryte litt her også?
Jippi, -9,6 kg på 2 måneder![]()
NeiIkke lenge til han har sommerferie nå da!![]()
Hurra for frisk snuppeDet er så godt å se en frisk jente som igjen går rundt i huset og faktisk vil leke litt etter å ha vært kun i fanget eller bærende siden mandag![]()
Det er deiligGod morgen søtajaa hoho nå er det helg
![]()
Der har du jo symptomene dine der!Kjenner litt på kvalme...Litt sånn i rykk og napp-kommer kasta på meg...Og blir borte igjen...Kan ha sååå lyst på f.eks skive med ost...Tar en bit, og den vokser i munnen på meg...5 min seinere er jeg sulten igjen...Merkelige greier...
Skryt er velfortjent!Kan jeg få skryte litt her også?
Jippi, -9,6 kg på 2 måneder![]()
Oii oii ikke værstDet er deilig
Vi har til og med barnefri helg! Yohoo!!![]()
Joa ble litt søvn og bekkenet er ihvertfall bedre idagSå slitsomt
Håper du fikk litt søvn allikevel..