Skravletråd juli 2016

Det er så godt å se en frisk jente som igjen går rundt i huset og faktisk vil leke litt etter å ha vært kun i fanget eller bærende siden mandag:)
Herlig. Vår går jo ikke, men leker i alle fall!

Kan jeg få skryte litt her også?
Jippi, -9,6 kg på 2 måneder :)

Det er greit nok hjemme, men blir for stress på ferie, siden vi da er på farten mye av dagen første uka, og ikke fritt disponerer vaskemaskinen heller det skal jo vaskes klær innimellom. Også har vi tørkeskap for å tjuvstarte tørken ved behov... Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal pakke med meg på tur heller..
Skjønner det er mer stress på ferie:)

Akkurat nå hater jeg å dra på ferie

Vi må pakke, det er greit. Handle, ordne med vanning av blomster, reelt sett anta at de tørker halvt til døde, og det plager meg. Vi forlater et rotete hus som vanlig, og kommer følgelig igjen til det samme.
Lista over ting å gjøre er lang. For lang til å inkludere "og rydde huset så det ser trivelig ut". Inkluderer boklevering på biblioteket, helst uten at ungene låner nytt, og handling av mat og noe medisiner. Kaffi og kake hos naboen (bursdag) og tømming av kjøleskap, boss og kompost.

Jeg er stresset over skuldrene et sted og liker slett ikke å dra på ferie.

Målet er å være så klare i dag at vi ikke skal spise lunsj hjemme i morgen. Vi er alltid 1-2 timer senere en jeg håper.
Mamma vil vi skal stoppe på campingen for ammesstopp og kos for dem før vi drar. Det er 40 minutter herfra. Vi skal kjøre ca 45 mil.
Og jeg klarer ikke bestemme meg for hva vi skal ha med av bleier. Vet ikke hvilken vogn vi har plass til å ha med. Hater at plantene mine tørker i hel. Liker ikke å skulle på ferie.

God dag
Håpet alle får en fin dag

Her er det mye på planen i dag..

Pakke
Hente to pakker
Sende to pakker
Tur til Hadeland glassverk
Kjøpe gave til mamma
Vaske klær
Levere hund tilbake

Kjenner litt på kvalme...Litt sånn i rykk og napp-kommer kasta på meg...Og blir borte igjen...Kan ha sååå lyst på f.eks skive med ost...Tar en bit, og den vokser i munnen på meg...5 min seinere er jeg sulten igjen...Merkelige greier...
Der har du jo symptomene dine der!:P;)

Det er deilig:D
Vi har til og med barnefri helg! Yohoo!!:D
Oii oii ikke værst :) så hyggelig. Håper vi får en barnefri kveld i løpet av uka vi er på sørlandet. Krysserfingerne for at min gamle far og stemor orker en kveld :)

Back
Topp