Skravletråd juli 2016

Er jo så mange som sliter med søvn i den perioden!
Kan hende hun retter på det selv etter at det begynner å bli mørkere tidligere også :)
Spedbarn er spedbarn og jeg er ihvertfall mer vant til å finne rutiner som fungerer oss sammen med barnet enn å tvinge en baby i prinsipp til noe som tydeligvis ikke hun er fornøyd med.
En fornuftig tankegang ♡ Ja, vi har bare kosa oss, og hun er blid som ei sol når hun får våkne av seg selv. Skal la være å bli påvirket av slike kommentarer :-) Hehe. Og på dagen så spiser hun uansett med max 2 timer mellom amming (5 mnd, 3,5 korr), slik at hun kompenserer også for at hun bare spiser 2 ganger om natta. Enig med du, det er supert at hun har en greie med dette, og når hun blir sint og lei seg av å bli vekket, er det også tydelig at hun trenger jo å sove såppas. Hjalp å få respons fra deg :-) Da kan jeg roe sjela litt ♡

Åå gratulerer sp mye vennen ❤❤
Det var mye blod mistet, hvordan er formen?
Takk ♡
Jeg er veldig sliten... blir proppet full av medisiner da så der hjelper vel ikke på energien. Bedrer seg nok snart :)

Hun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Gratulerer så mye!!

(Det hørtes ut som litt vel mye blod, kanskje legen har rett...)

En fornuftig tankegang ♡ Ja, vi har bare kosa oss, og hun er blid som ei sol når hun får våkne av seg selv. Skal la være å bli påvirket av slike kommentarer :-) Hehe. Og på dagen så spiser hun uansett med max 2 timer mellom amming (5 mnd, 3,5 korr), slik at hun kompenserer også for at hun bare spiser 2 ganger om natta. Enig med du, det er supert at hun har en greie med dette, og når hun blir sint og lei seg av å bli vekket, er det også tydelig at hun trenger jo å sove såppas. Hjalp å få respons fra deg :-) Da kan jeg roe sjela litt ♡
Natten hennes er ikke for lang.

Den er bare forskjøvet, de fleste har en oppfatning om at unger skal legge seg i 18-19 tiden og da sover de til 6-7, det er jo langt mer behagelig for en mor som har permisjon med den rytmen din har. Den er bare problematisk når man skal på jobb og barnet i bhg. Men innen den tid har hun helt sikkert snudd opp ned på det du trodde var faste rutiner mange ganger uansett, så det tenker du ikke på nå

Venter bare at lillegutt skal ha puppen så skal hu mor legge seg :) fikk feil døgnrytme etter han ble født :p må snu den. Spent på hvordan det går med å måtte være ut av døren ett klokkeslett jeg! Verste fall får jeg gå å amme han på vei til helsestasjon :p hihi
Den rytmen går seg til igjen:)

Hun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Gratulerer så mye søta❤️ Uff det var jo ikke bra :( God bedring og kos deg så mye med jenta di ;)

Det er jo et personlighetstrekk så vidt jeg vet, men kan ikke nok om det. Mener jeg har lest at det kan være typ arvelig. Men kan du ikke lese litt om det? Evt Google høysensitivitet og babyer/små barn?

Mener ei på jobben snakket om at hennes datter var vanskelig som baby. Både med søvn og diverse andre ting.
Søvn er et eget kapitel her. Har vært det siden fødsel. På dagtid må jeg legge med ved siden av henne og la henne sovne i armene mine. Ellers er det hylskrik i to timer og sover bare 20 minutter kontra 60-90.

Skal google litt mer. Det jeg fant virka som der gjalt litt eldre barn. Som kan type snakke ordentlig og uttrykke seg mer. Mi er jo bare året :p

Back
Topp