Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bør komme et ganske raskt nå daJoda om de får to mål kjapt![]()
Når hun har ferie såHun er for effektiv for meg![]()
![]()
Det bør det jaBør komme et ganske raskt nå da![]()
Ellers også for min delNår hun har ferie så
Ser ikke slik ut akkurat nå:/Det bør det ja
Enda godt det da. Du må høre på jordmor! Ikke godt med bekkenplagerJa gubben hjalp til med legging idag. Siden bekkenet mitt er på trynet nå så sliter jeg med å komme meg ut av sengen og siden mini ikke vil ligge i armkroken min å sovne der slik han pleier men kun herje så kommer jeg ikke langt. Endte med at gubben gikk og bar på han. Har fått beskjed av jm om å bære minst mulig på han nå for å avlaste bekkenet siden det er så vondt men noen ganger må jeg bære litt
Hin er ikke mye her lenger når hun er på jobbEllers også for min del![]()
Nei dessverreSer ikke slik ut akkurat nå:/
Det har jeg lagt merke tilHin er ikke mye her lenger når hun er på jobb
Kremt i hvilken drømmen verden lever du i? Syns ikke over 3 mnd er snart i målSå lenge det ikke er konstant så
Snaaart i mål![]()
Der ble det målNei dessverre
Godt er detDer ble det mål![]()
Lenge til termin da?Da har jeg fått pakket mesteparten jeg trenger, venter bare på en maskin som skal bli ferdig. Jeg og mini flytter ut til hytten til foreldrene mine i morgen for å bo der frem til huleboer velger å komme
. Foreldrene mine skal passe storebror imens vi er på føden og siden jeg hadde styrtfødsel med førstemann så tar jeg ikke sjansen på at vi har tid til å vente til foreldrene mine kommer for å passe han imens
![]()
Fort stille her daDet har jeg lagt merke til
Må bare fortsette nåGodt er det
Det merkes ja..Fort stille her da
Ja må detMå bare fortsette nå![]()
Ja gjør det altsåDet merkes ja..
Eller ikke..Ja må det