Var første vanskelig?Jahåper jeg får en enklere baby neste gang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var første vanskelig?Jahåper jeg får en enklere baby neste gang
![]()
Så lenge det ikke er konstant såBedre nå, går som en berg og dalbanemen men sånn er det bare
Kjedelig i grunnNei det er det ikke
Så slitsomt når det er sånnJa vi bytter på det men like gale uansett hvem som legger for tiden.
Nei bare liten turDere drar på ferie imorgen?
Ja plutselig er han i en vanskelig periode igjen og vil absolutt ikke sovne i sengen. Gubben har i helgen bært/vugget han i søvn for å få han til å sovne. I uken da gubben jobbet måtte jeg prøve å få han til å ligge i sengen med meg for å sovne siden jm har sagt jeg bør bære minst mulig nå pga bekkenet og han ikke akkurat er noen lettvekter lenger.Uff daskikkelig lakenskrekk han!
Det er det ikke neiNei, ingen fordel å ligge der tydeligvis![]()
God kveldRandom qoute
God kveld og gratulerer så mye med sykkelvognen![]()
Vanskelig og vanskelig. Veldig urolig som måtte bli bært eller ammes hele dagen langVar første vanskelig?![]()
Ikke så lenge igjrnnEr det finale snart?
Yes det stemmerSå mandag og tirsdag bort?![]()
Ja nå sover han heldigvisHuff dahåper han har sovna nå.
Altså jeg har ikke ord.. Veldig gøy daSååå heldig du er!!![]()
He he klart detJa for de skal se bra ut også! Huff!!!
Var visst det jsEr det noen som kaller barnet sitt det?![]()
I morgen tidlig km 8Pakk pent
Når drar dere?
Så det på ullaredHvordan begynte du å tenke på det?
Da skal jeg si ifraGjør det og si ifra, vi bor her nok fortsatt daom vi ikke er de tur til egypt da
![]()
Hva skjer om du legger han i senga og går ut?Ja plutselig er han i en vanskelig periode igjen og vil absolutt ikke sovne i sengen. Gubben har i helgen bært/vugget han i søvn for å få han til å sovne. I uken da gubben jobbet måtte jeg prøve å få han til å ligge i sengen med meg for å sovne siden jm har sagt jeg bør bære minst mulig nå pga bekkenet og han ikke akkurat er noen lettvekter lenger.