Ja for de skal se bra ut også! Huff!!!Det er vel bakdelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja for de skal se bra ut også! Huff!!!Det er vel bakdelen
Er det noen som kaller barnet sitt det?Tingeling har jeg ikke hørt noen barn hete før
JaDet skjønner jeg, babyer er jo heerlige![]()
Bedre nå, går som en berg og dalbaneKvalm igjen?håper det gir seg!
Hvordan begynte du å tenke på det?Tingeling har jeg ikke hørt noen barn hete før
Er jo så mye flott her også, også er det mange trivelige folk her. Det veier opp for dårlig vær til tider.Regner med det bare er noen ganger ja![]()
Så flott han vil være med på SommerlesFår vel slenge meg med her dersom jeg skal ha sjangsen på noe plass på listen..Hmm.. Lurte igrunnen på om noen her har forslag til bøker på sommerles for 7åringer? Han har nettopp aå ambisiøst begynt på harry potter men har ikke lest noe så langt før, trenger nok noe litt kortere innimellom.
Ja vi bytter på det men like gale uansett hvem som legger for tiden.Huff da, ikke gøy
Kan mannen trå til da?
Sååå heldig du er!!Tuuusen takkJeg trodde inne mine egne øyne
Utrolig gøy
![]()
Gjør det og si ifra, vi bor her nok fortsatt daDa skal jeg sette av det stedet som reisemål neste sommerLiker å se nye steder
![]()
Emmaljunga er jo veldig populært daSom du sier blant nordmenn
![]()
Ja gøy og se hvor mye han trives der. Plasker å står iSå herlig da![]()
Skal snart bake litt og du?Hva gjør dere ikveld?
Helt greit her i sofaenhar du det bra?![]()
Greit å legge det til en helgTakktakktirsdag er dagen, men feiring litt på forskudd
.
Alltid deilig å komme hjemTakk. Var utrolig deilig å komme hjem. Nå er eldsta i seng, og mini ligger litt på gulvet før det blir natta
Hvilken dag skal dere dit?Var ikke så dyrt heller synes jeg
Nei da venter vi til onsdag og mannen faster tirsdagHehee. Men dere feirer tirsdag?
Ja gubben hjalp til med legging idag. Siden bekkenet mitt er på trynet nå så sliter jeg med å komme meg ut av sengen og siden mini ikke vil ligge i armkroken min å sovne der slik han pleier men kun herje så kommer jeg ikke langt. Endte med at gubben gikk og bar på han. Har fått beskjed av jm om å bære minst mulig på han nå for å avlaste bekkenet siden det er så vondt men noen ganger må jeg bære littFår du noe avlastning da?
Ja gøy å se påSå herlig da![]()