Dårlig gjort. Noen ganger tenker jeg at jeg flytta til feil plass...Noen ganger får vi skikkelig høstvær midt på sommeren også![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig gjort. Noen ganger tenker jeg at jeg flytta til feil plass...Noen ganger får vi skikkelig høstvær midt på sommeren også![]()
![]()
Det kan hendeAngrer sikker i nuet
Vi har to familie bursdager jaDere har to bursdager?
Det har sånnsett vi også, men det andre er barneselskap og det har ille fast størrelse.
Det har ikke familieselskapet heller, avhengig av hvem som kan komme. Litt skeptisk til yngste som er født 25.12. De nærmeste kommer jo, men mer usikker på slekta. Normalt sett har vi en del av mine tanter og søskenbarn også, med ungenes tremenninger, i familieselskapet, og disse varierer litt hvem som kan
Akkurat pakketHva gjør dere ikveld?
Se kamp snartVeldig kos. Hva skal du gjøre resten av kvelden
JaÅåh det må jo feires ja![]()
Nei det er det ikkeIkke mange på toppen av lista som vinner lenger ser jeg.
Dere drar på ferie imorgen?Akkurat pakket
Hehee. Men dere feirer tirsdag?Ja![]()
Er vist på onsdag istedenfor, ikke lett når det går på månen og de fleste er uenige om det er tirsdag eller onsdag
Nei, ingen fordel å ligge der tydeligvisIkke mange på toppen av lista som vinner lenger ser jeg.
Random qouteDa skal jeg sette av det stedet som reisemål neste sommerLiker å se nye steder
Emmaljunga er jo veldig populært daSom du sier blant nordmenn
![]()
Skal strikke litt og slappe av. Må bare legge mini førstHva gjør dere ikveld?
Hva strikker du på?Skal strikke litt og slappe av. Må bare legge mini først
Haha, da får hun nok musikk i hus hun ogsåJa, det er gøy det.
Så mye gøy fremover
Velger heller å se sånn på det jeg enn min svigerinne som er sååååå ferdig å få barn, og jobber i bhg og bare "misunner dere ikke, snart klatrer hun overalt" og sånn.
(hun misunner meg heller ikke ar vår eldste begynner i korps til høsten. Haha, hennes eldste teller ned til han blir gammel nok (om to år) og innen den tid spiller sikkert vår ganske rent ;-))
Regner med det bare er noen ganger jaDårlig gjort. Noen ganger tenker jeg at jeg flytta til feil plass...
Er det finale snart?Se kamp snart
Nei, det er nok greit å holde for seg selvStolt mamma tok bilder underveisfornøyd med den, men hun er naken så det legger jeg ikke på nett.
Det skjønner jeg, babyer er jo heerligeJa. Nå så jeg nettopp bilder av småen for over et år siden.. Ble skikkelig babysyk
Buksa fremdeles.. er litt treigHva strikker du på?
Så mandag og tirsdag bort?Nei jobber onsdag -fredag