Angrer sikker i nuetTviler ikke på du synes det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angrer sikker i nuetTviler ikke på du synes det
Regner med detGodt det da ihvertfall
Ikke alltid lett å sovne, spesielt ikke når du snart er tobarnsmor![]()
Det er den jeg savnerJoda, bevegeligheten blir bedre![]()
Ingen premie til meg.. men gøy at noen fra skravletråden vantDet måtte jeg også![]()
har du det bra?God kveld i stua![]()
TakktakkHurra for frøken snart 1 år!!![]()
Dere har to bursdager?Vi er ca 15 vi i den ene og 11 i den andre
Veldig kos. Hva skal du gjøre resten av kveldenDet er koselig
Gavene her var "her er kortet, pengene vipset vi over på dagen din" fra min far og "vipser over penger nå så får du kjøpe en sånn liggeposestolsekk selv, hva de enn heter. Gode å ligge i forresten"
Når ungene har bursdag er vi vanligvis 20-30 med stort og smått, inkl oss selv. Men vi serverer ikke varmmat da, bare kake og kaffi.
Takk. Var utrolig deilig å komme hjem. Nå er eldsta i seng, og mini ligger litt på gulvet før det blir nattaGod ettermiddag og velkommen hjem![]()
I morgen tidligNår skal dere dra?
Huff daEn som tydeligvis ikke skal sove i kveld heller og bare lage ett h**** uten like:-(
Timmy tabbeFår vel slenge meg med her dersom jeg skal ha sjangsen på noe plass på listen..Hmm.. Lurte igrunnen på om noen her har forslag til bøker på sommerles for 7åringer? Han har nettopp aå ambisiøst begynt på harry potter men har ikke lest noe så langt før, trenger nok noe litt kortere innimellom.
Heldige degTusen takk![]()
Ikke meg heller, vi får prøve igjen en annen gangIngen premie til meg.. men gøy at noen fra skravletråden vant)
Nei jobber onsdag -fredagFerie til uka?
Ja, da må det nok pakkes nåI morgen tidlig
Det vil jeg tro jaBlåser ofte her ved kysten desverre![]()
Var ikke så dyrt heller synes jegHar jo akkurat vært i Dyreparken
Er jo ikke gratis![]()