God morgen og takk, håper du også får en strålende lørdagGod morgenØnsker alle en strålende lørdag
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen og takk, håper du også får en strålende lørdagGod morgenØnsker alle en strålende lørdag
![]()
Ja med baby har man ikke noe valg. Snuppa mi er jo 4 år og liker å sove littLitt lite valg når babyen våkner 5...
Blir nok veldig deilig for alle sammen håper jegDette er rart! Mannen tok med seg frøkna på butikken nå. Han varmer opp til i kveld siden jeg skal på kinoførste gang han skal være alene med henne en hel kveld.
Aaah gleder meg til litt me time og hygge med venninne![]()
Det tror jeg ogsåBlir nok veldig deilig for alle sammen håper jeg![]()
Så snill du er som skal kjøpe gave til henneGod morgensitter utafor plantasjen å venter på at det skal åpne ! Siste dagen til sjefen i dag. Så skal kjøpe gave til henne.
Ja. Hååer bare ikke hun vokser ut av de etter type en uke med brukOm hin ikke vokser mye![]()
Jeg hater å vaske for håndDa burde det gæ greit
Håper du finner noe fint til henne daGod morgensitter utafor plantasjen å venter på at det skal åpne ! Siste dagen til sjefen i dag. Så skal kjøpe gave til henne.
Regner nesten med det er fremtiden på vår men håper ikke det. Det blir vanskelig med en eventuell til babyi husNærhet er viktig. Men vanskelig å si hva msn skal og bør gjøre. Venninna mi har ei på to, ho sover aldri ei natt gjennom. Kommer alltid inn på soverommet til mammaen og pappaen sin
Men er da ikke det verste stedet å være det daDet tror jeg ogsåveldig uvant at det er så stille i leiligheten
så satt jeg her da
![]()
Jobb ikveld. Enn du?God morgen! Nå må man vel starte dagen, en stk sprengt pupp tyder på at jeg har sovet litt mer enn vanlig.
Hva er planen for lørdagen?
Fikk sove lenge idag da jeg var på jobb sentGod morgen
Natteravner er dere, men ingen morgenfugler?
Vokser fort de småJeg kjøper 28 til mi![]()
Ha en super lørdagGod morgenØnsker alle en strålende lørdag
![]()
Er han optimistisk ang kvelden?Dette er rart! Mannen tok med seg frøkna på butikken nå. Han varmer opp til i kveld siden jeg skal på kinoførste gang han skal være alene med henne en hel kveld.
Aaah gleder meg til litt me time og hygge med venninne![]()
Må nesten detMå bare teste alt man kan da:/
Det er der. Jeg har liksom andre ting å gjøre enn å stå etter min arbeidstid og ta imot kunderKjedelig når noen kommer akkurat rett før da:/
synes hun fortjener det ! Jeg gruer meg helt sykt til å jobbe siste dagen med henne i dag !Så snill du er som skal kjøpe gave til henne![]()
Det gjør jeg nok. Alle jentene har spleisaHåper du finner noe fint til henne da![]()