Avslapping her ogsåSlappe av tenker jeg, vi er invitert bort i kveld så kanskje vi går, spørs om vi får barnevakt
Planene dine da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Avslapping her ogsåSlappe av tenker jeg, vi er invitert bort i kveld så kanskje vi går, spørs om vi får barnevakt
Planene dine da?
Ha ga fikk du lagt deg?Nå var ncis ferdig så får forte meg før noe annet begynner![]()
God morgenGod morgen
Natteravner er dere, men ingen morgenfugler?
Kos deg på kinoGod morgen
God morgenjeg skal på kino med en venninne i kveld
mann og barnefri, wohoo. Har ikke vært ute alene på kjeeempe lenge
![]()
Slappe av. Nyte solaJobb ikveld. Enn du?
Det gjorde jeg også nr jeg først la megSovna fort i går ja..
Det har den vært lengeEr deres ødelagt?
Nei det er helt santIkke lett å følge med på alle![]()
God morgenGod morgenØnsker alle en strålende lørdag
![]()
Jeg og søstra mi sov hos mamma og pappa til vi var ganske store. Så var noen år vi lå 4 i dobbelsenga, alt gårRegner nesten med det er fremtiden på vår men håper ikke det. Det blir vanskelig med en eventuell til babyi hus![]()
Det blir nok koseligDette er rart! Mannen tok med seg frøkna på butikken nå. Han varmer opp til i kveld siden jeg skal på kinoførste gang han skal være alene med henne en hel kveld.
Aaah gleder meg til litt me time og hygge med venninne![]()
Det er jo snart :-DJa, settes i gang på mandag![]()
Hva drev dere med da?Ble vist sittende oppe vi![]()
Jøss, er du på avvenning?3 nye timer nå![]()
Han la seg kl 21, det ble stille kl 23Er vel ikke våken nå vel?
Når la han seg?
Oi, så moroJeg og mannen har i kveld tatt gips avstøpning av denne gravid magen også![]()
Var det sånn at du skulle søke på den stillingen?synes hun fortjener det ! Jeg gruer meg helt sykt til å jobbe siste dagen med henne i dag !
Det gjør jeg nok. Alle jentene har spleisa![]()
God morgen til deg ogsåGod morgensitter utafor plantasjen å venter på at det skal åpne ! Siste dagen til sjefen i dag. Så skal kjøpe gave til henne.
Deilig å komme hjem?Hjemme nå![]()