Har ingen planer for helgen. Må se an hvordan formen er førstSkal dere ut å farte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen planer for helgen. Må se an hvordan formen er førstSkal dere ut å farte?
Uff da!Dagens treningsøkt er seriøst den værste noen sinne ! Formen var det ingenting å si på, men plutselig etter 10 min med løping så ble jeg drit dårlig og fikk skikkelig vondt i magen. Måtte da prøve å komme meg tilbake til sykkelen min, å håpa på at det skulle gå bra. Jeg måtte stoppe flere ganger å nesten legge meg ned. Og jeg begynte å komme inn på tanken å bare sette meg i skauen for kom meg ikke hjem nå. Heldigvis var idrettshuset oppe så jeg fikk gått på do. Rakk akkurat å ta av buksa før det smalt !!!! Sleit sykt med å komme meg hjem å. Huff
Det gjorde han nokHan våknet til kampen![]()
Hihi, legge deg daGod kveld søtahoho søvnig allerede jeg
![]()
God fredag og goood ferie!!God fredagskveld :-D
Endelig ble det ferie :-D
Gleder meg til 4 uker med familien :-D
Må få med seg denDet gjorde han nok![]()
Det var i seneste laget ?Hihi, legge deg da
Her har fortsatt ikke storebror sovnet....![]()
Belgia u kveldVet IKKe faktisk, du da ?
Venter ikke på noen jeg nåJeg venter på så mange nå, så tror det blir en stund til for min del![]()
Får håpe det kommer noen rett over helgaVenter ikke på noen jeg nå
Han er da storDet var i seneste laget ?![]()
Det får duFår håpe det kommer noen rett over helga![]()
Ikke så stor velHan er da stor![]()
8 år tror jegIkke så stor vel![]()
Ja tror de har brae sjanser ?Belgia u kveld
Greit å ikke ha noen planer om man ikke er helt i form. Selv håper jeg på utevær i morraHar ingen planer for helgen. Må se an hvordan formen er først![]()
Tror det jaJa tror de har brae sjanser ?
Hvordan er formen nå?Har ingen planer for helgen. Må se an hvordan formen er først![]()