Skravletråd juli 2016

Ja, det var i tidligste laget :p
Formen er litt bedre i dag, men fortsatt potte tett og hoster mye :/
Så jeg har ikke gjort mye annet enn å sløve på sofaen i dag.
Man må sløve litt på sofaen innimellom :)

Husker ikke helt når mellomste begynte å være oppe med broren etter at vi hadde byttet bleie på henne, men da var han jo bare 2,5 år eldre da, nå er de jo store. Ulempen er at de vil se ting på tv og nettbrett og ikke se til henne, egentlig.... Vi får få til en ordning på sikt. Enda er hun for liten. Så da har jeg mer eller mindre fått til en ordning med mannen om at det er hver sin tur å stå opp med henne i alle fall. Det vil si, hver sin gang å være våken med henne fra jeg er ferdig å amme sånn i sekstiden, til å ta henne med på badet og stelle henne og ta henne opp i stua. Der forventer hun relativt raskt ny amming så de dagene jeg får sove er det altså bare mellom ammingene, mens mannens dager så sover han tvers gjennom både amming, pludring i senga, at jeg steller, og går opp og ammer, men deretter blir det frokost for familien, han får ikke sove hele dagen når vi andre fire er oppe.
Vi hadde også en slik ordning med annenhver dag i helgene:)
Mannen kom bare inn med barna for amming og tok de med seg igjen.. Jeg fikk slumret litt i det minste:P

Back
Topp