Skravletråd juli 2016

Juli er endelig her, nå er det et år siden vi fikk vite at jeg var gravid, og i dag har vi den vakreste lille jenta i armene våres.
Juli og snuppa skal døpes, enten går det stille og rolig for seg eller så blir det rabalder uten like... jenta vår liker så absolutt ikke å ha på lue, og av og på da sier hun i fra da... så var det dåpslua da... tvi tvi *be folkene i kirka holde for ørene* ?

Jeg sliter seriøst med å få i meg mat for tiden, er lei av alt av mat på en måte, har null fantasi...
Ser de fleste vil kvitte seg med babyvekten, jeg ønsker å bevare noe av den, jeg var alt for tynn da jeg ble gravid..
og nå raser jeg ned igjen.
Så mat forslag, middags tips som jeg kanskje ikke har tenkt så mye på taes i mot med stor takknemlighet. :)
Krysser fingre for en rolig dåpsdag:P
Har ikke så mye mattips da jeg er matlei selv desverre:rolleyes:

Barna sover:)
Og mannen sover :p

På senga med trøtt lillesøster nå.

De to eldste er ikke kommet inn/hjem enda.

Det er ferie. Det betyr ikke ei på 6 mnd seg om, trøtt som vanlig og våken som vanlig. Lite slumring utover morgenen på mor og far denne ferien...
Ja, de små bryr seg lite om hvilken dag det er:P

Tja ganske godt kjent fra før nå ;)
Vi slapp unna altfor mange folk :D
Vi kjøpte kjøtt og hun div saker hun trenger til leiligheten samtidig som jeg passet på å få tak i gelatin uten svin ;)
En tur innom Norge også for å kjøpe bleier da hun har ei som fortsatt bruker det ;)
Hørtes ut som en koselig OG effektiv dag :) Bra du fikk tak i det du trengte og at dere slapp unna alle folka ;) Hjemme igjen nå?

Back
Topp