Våkna akkurat i tide til tacokveldSov godt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våkna akkurat i tide til tacokveldSov godt da
He he det skal vi haVåkna akkurat i tide til tacokveld![]()
Må sjekke alt man kan, for sånn kan det jo ikke holde på i lengden:/Går jo ann å sjekke opp. Blir gal slik som det er nå
Krysser fingre for en rolig dåpsdagJuli er endelig her, nå er det et år siden vi fikk vite at jeg var gravid, og i dag har vi den vakreste lille jenta i armene våres.
Juli og snuppa skal døpes, enten går det stille og rolig for seg eller så blir det rabalder uten like... jenta vår liker så absolutt ikke å ha på lue, og av og på da sier hun i fra da... så var det dåpslua da... tvi tvi *be folkene i kirka holde for ørene* ?
Jeg sliter seriøst med å få i meg mat for tiden, er lei av alt av mat på en måte, har null fantasi...
Ser de fleste vil kvitte seg med babyvekten, jeg ønsker å bevare noe av den, jeg var alt for tynn da jeg ble gravid..
og nå raser jeg ned igjen.
Så mat forslag, middags tips som jeg kanskje ikke har tenkt så mye på taes i mot med stor takknemlighet.![]()
Ja, de små bryr seg lite om hvilken dag det erPå senga med trøtt lillesøster nå.
De to eldste er ikke kommet inn/hjem enda.
Det er ferie. Det betyr ikke ei på 6 mnd seg om, trøtt som vanlig og våken som vanlig. Lite slumring utover morgenen på mor og far denne ferien...
He he var han trøttBarna sover
Og mannen sover![]()
Oi, det kan fort bli skummelt!God kveld ! Nettop spist middag, nå lader jeg tlf litt før jeg skal løpe.
Hva gjør dere ?
Ungen har foresten lært seg å åpne dørafant henne ute
Hva bruker han om sommeren da?Sandaler brukes ikke her
Det virker sånnHe he var han trøtt
JoggeskoHva bruker han om sommeren da?![]()
Det spørs vel jaDet virker sånn
Spørs om jeg får han til å ta turen på butikken ja![]()
Funker det ogsåJoggesko![]()
Jeg som kunne tenkt meg en pakke som kom i dagDet spørs vel ja
Turen var koselig og merker jeg er skikkelig sliten nå!Har vært en god dag herhvordan var turen?
Hørtes ut som en koselig OG effektiv dagTja ganske godt kjent fra før nå![]()
Vi slapp unna altfor mange folk![]()
Vi kjøpte kjøtt og hun div saker hun trenger til leiligheten samtidig som jeg passet på å få tak i gelatin uten svin
En tur innom Norge også for å kjøpe bleier da hun har ei som fortsatt bruker det![]()
Ja da ble det litt alene tid.Barna sover
Og mannen sover![]()
Ingen fredag uten tacoHe he det skal vi ha
Skal prøve å holde ut litt tilJa da ble det litt alene tid.Ikke sovne du å da
![]()