Skravletråd juli 2016

Vært plaga med ørene helt siden jeg var runda året. De ti siste årene har jeg hatt eksem ifølge legene men spesialisten idag mente jeg ikke hadde noe som helst. Så må bare leve med kronisk kløe og betennelser i ny og ne i øregangene
Hørtes ikke bra ut. Må da være noe som kan gjøres? :eek:

Vært plaga med ørene helt siden jeg var runda året. De ti siste årene har jeg hatt eksem ifølge legene men spesialisten idag mente jeg ikke hadde noe som helst. Så må bare leve med kronisk kløe og betennelser i ny og ne i øregangene
Å nei!:( noe må vel kunne gjøres?!

Det gikk bra ;) Ble kjempe fin :) men det ble så sent til slutt at vi måtte ta sprinkelsengen i dag ;) Pluss at vi mangler noen skruer til sengen :( Så det må jeg fikse i dag :) Røa bad blir det :) Med en venninne også ;)

Emmaljunga Edge duo (lounge green) med duo air s black men svingbare hjul :D
Gleder meg til å se bilder :)

Må Google å se vognen :)

Måtte google den. Nydelig farge ❤️

Jupp. Lys våken. Skriker så pludrer, hopper i senga og lugger meg og styrer. Evig kaos på natt altså

Lite jeg egentlig kan gjøre annet enn å holde ut :p

Meld deg inn i liberoklubben så får du hentelappe nærmere termin. Bare å ta med lappen i kassa så henter vi pakken for deg :)
Takk :) Var den jeg falt for, var så fin i butikken :D Så gleder meg nå ;)

Uff, så kjipt at det har blitt sånn, det må tære på tenker jeg :(

Da skal jeg gjøre det ;) Takk for hjelpen ;)

Hørtes ikke bra ut. Må da være noe som kan gjøres? :eek:
Nei er desverre ikke det. Kunne få kortisonsalve men den kan kun brukes fem dager. Og så kommer kløen tilbake

Back
Topp