Kløe?For noe dritt. Ørene mine ser helt fine ut og jeg må bare leve med kronisk kløe døgnet rundt resten av livet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kløe?For noe dritt. Ørene mine ser helt fine ut og jeg må bare leve med kronisk kløe døgnet rundt resten av livet..
Ikke hørt noe om det. Får håpe vi ikke venter alt for lengeNoen som vet når trekningen kommer til å være?
Hørtes ikke bra ut. Må da være noe som kan gjøres?Vært plaga med ørene helt siden jeg var runda året. De ti siste årene har jeg hatt eksem ifølge legene men spesialisten idag mente jeg ikke hadde noe som helst. Så må bare leve med kronisk kløe og betennelser i ny og ne i øregangene
Å nei!Vært plaga med ørene helt siden jeg var runda året. De ti siste årene har jeg hatt eksem ifølge legene men spesialisten idag mente jeg ikke hadde noe som helst. Så må bare leve med kronisk kløe og betennelser i ny og ne i øregangene
Tok fem minutter og gikk ut like tomhendt. Ørene var tilsynelatende fine og friske. Men kløen døgnet rundt er uforklarlig og ingenting som kan behandlesLykke til![]()
Da kommer den nok i løpet av dagenIkke hørt noe om det![]()
Sol og sommer så går det raskereHar på følelsen av at det gjør det jeg å![]()
![]()
Gleder meg til å se bilderDet gikk braBle kjempe fin
men det ble så sent til slutt at vi måtte ta sprinkelsengen i dag
Pluss at vi mangler noen skruer til sengen
Så det må jeg fikse i dag
Røa bad blir det
Med en venninne også
![]()
Emmaljunga Edge duo (lounge green) med duo air s black men svingbare hjul![]()
Blir nok braFant en side som het kakebaking.notror jeg skal bestille derfra.
Godt med en sånn reaksjon jaÅåh, så herlig da!![]()
Det varte ikke lenge , så mye skyer at det blåste fort vekk det blå ...Heldig du er
Her er himmelen grå![]()
Hvordan gikk gårsdagens fisketur da?Godt med en sånn reaksjon ja![]()
TakkMåtte google den. Nydelig farge![]()
Jupp. Lys våken. Skriker så pludrer, hopper i senga og lugger meg og styrer. Evig kaos på natt altså
Lite jeg egentlig kan gjøre annet enn å holde ut![]()
Meld deg inn i liberoklubben så får du hentelappe nærmere termin. Bare å ta med lappen i kassa så henter vi pakken for deg![]()
Ja og plutselig er den forbiMen nå er den her
Ekstra vakt da skjønner jeg?Det gjør jeg ja
Fort gjortMå komme meg over her og ikke fortsette i juni tråden, glemmer meg![]()
Kløe, smerter, hevelser og klør til det blir rift og blørKløe?er det det som plager deg?
Så utrolig kjedeligVært plaga med ørene helt siden jeg var runda året. De ti siste årene har jeg hatt eksem ifølge legene men spesialisten idag mente jeg ikke hadde noe som helst. Så må bare leve med kronisk kløe og betennelser i ny og ne i øregangene
Ja.. hun ville ikke stå opp i morges for å si det sånnah så kjipt
Nei er desverre ikke det. Kunne få kortisonsalve men den kan kun brukes fem dager. Og så kommer kløen tilbakeHørtes ikke bra ut. Må da være noe som kan gjøres?![]()