Jeg skal ha feriiiiiieGod juli allesammen
Håper på fin sommermåned
Skal dere noe kjekt denne mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ha feriiiiiieGod juli allesammen
Håper på fin sommermåned
Skal dere noe kjekt denne mnd?
Lykke til hos ø n hSitter på legekontoret og venter på øre nese hals timen min
Takk takk. Håper jeg får noe for de ørene ..Lykke til hos ø n h
Så deeilig! Ka skal du i ferien da?Jeg skal ha feriiiiiie
Det er det vel bare Tamara som vetNoen som vet når trekningen kommer til å være?
Så koseligVi skal på ferie til familien min![]()
Hva har du for planer da?
Konsert blir gøy da! Og jobb kan jo alltids bli kjekt også, ihvertfall med gode kollegaer?God juli
Ikke så mye som skjer for meg, en konsert og mye jobb![]()
Ok, bare lurte siden ofte pleier hun å si noe om det og jeg har ikke fått med meg noeDet er det vel bare Tamara som vet
Oi, hva skjer?For noe dritt. Ørene mine ser helt fine ut og jeg må bare leve med kronisk kløe døgnet rundt resten av livet..
Jeg har heller ikke fått med meg noe i alle fallOk, bare lurte siden ofte pleier hun å si noe om det og jeg har ikke fått med meg noe
Da får vi bare vente i spending daJeg har heller ikke fått med meg noe i alle fall
Blir fort litt fram og tilbake første dagen i ny månedMå komme meg over her og ikke fortsette i juni tråden, glemmer meg![]()
Lykke tilSitter på legekontoret og venter på øre nese hals timen min
Ikke hørt noe om detNoen som vet når trekningen kommer til å være?
Gleder meg til jobb jegKonsert blir gøy da! Og jobb kan jo alltids bli kjekt også, ihvertfall med gode kollegaer?![]()
Litt sykdom på minstemor, men ellers er sommeren kjempefin hittilJa det suser forbiHatt det fint hittil
Hva med deg?
Helt enig med deg!Nå kan vi sette på bremsen syns jeg, greit at det gikk fort hit men resten av året er greit i slowmo![]()
Vært plaga med ørene helt siden jeg var runda året. De ti siste årene har jeg hatt eksem ifølge legene men spesialisten idag mente jeg ikke hadde noe som helst. Så må bare leve med kronisk kløe og betennelser i ny og ne i øregangeneOi, hva skjer?
Det høres ikke bra ut