Skravletråd juli 2016

Fysj. For noe dritt med sånn sykdom.

Jeg føler meg så heldig, så lenge vår astmatiker tar medisinen sin så er han frisk. (så frisk at vi trapper ned. Og ned. Og tror han har vokst det av seg. Det går bra. Helt til.... Ånei. Han hadde visst ikke det.)
Samme erfaring her. Vi bruker faktisk ikke annet enn akutt medisin, men jeg tror vi må innføre langtids i allergi sesongen :/

Alt i rute til dåpen da?

Foreløpig er ho mest glad i frukt og rene grønnsaksmoser. Gulrot er favorittgrønnsaken. Har prøvd å innføre torsk og det går ned, med litt rykning på nesa:P
Ja jeg håper det :-P Føler vi har kontroll nå.

Hehe, så bra! Frukt er nok alltid en slager. Her har vi kun prøvd potet, det kom ut igjen med brekninger :-P Det var ikke digg.. Får prøve med gulrot :-)

God morgen alle sammen:D
Juli starter med øspøs regn...
Her er det litt blå himmel, litt grå skyer, litt sol og masse vind. Håper ikke dette er utsiktene for resten Vi mnd for da velger jeg isåfall den utsikten ut venstre vindu for den er blå :p

Takk! Mulig vi skal svinge over til Sverige en tur, kjøpe inn siste rest til dåpen. Men formen hangler litt, så får se når sambo kommer hjem :-) Hva med deg?
Når har dere dåp?

Gikk nettopp opp for meg at sommeren snart er over :-P Og jeg går å venter på å utnytte den. Må nok gjøre handling snart.
Jeg er like blek som om det var desember for å si det sånn :p

Back
Topp