Var det de?Hørtes nesten ut som noen gikk opp trappa nå, får se om det ringer på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det de?Hørtes nesten ut som noen gikk opp trappa nå, får se om det ringer på![]()
Hva har du lyst å gjøre?Gikk nettopp opp for meg at sommeren snart er overOg jeg går å venter på å utnytte den. Må nok gjøre handling snart.
Hvilken vogn?Helt enigOg på søndag skal vi hente vognen vår også
Som jeg gleder meg
Hatt en grei natt? Hva byr Juli på for dere?
Her må man gripe dageneGikk nettopp opp for meg at sommeren snart er overOg jeg går å venter på å utnytte den. Må nok gjøre handling snart.
På overtid?
Ha en flott dagTakk, tror det skal gå fint. Er kun naboen som blir mf
Så spennendeNei, termin søndag.
Ja skulle gjerne gått litt tur. Men lillemor blir så ille sint i vogna. Så satser på at sjal gjør susenFortsatt 2,5 mnd igjenmen kom deg ut når du har mulighet.
NeiVar det de?
Generelt kunne gå ut med junior uten at det blir skriking. Vogna fungerer overhodet ikke, så har kjøpt sjal for å prøve det. Hun er veldig avhengig av nærhet, og veldig sensitiv, så armen fungerer best, men er litt upraktiskHva har du lyst å gjøre?![]()
Ja. Jeg må bli flinkere til å leve i nuet genereltHer må man gripe dagene
Plutselig er det slutt!
Endelig juli hurraJuli er her.
Jeg skal føde. Hurra. Trodde aldri du skulle komme kjære juli, men så er du her![]()
Håper det kommer snartJaFår gjøre det. Venter på sjal! Da blir det mer ut
![]()
Jeg også!Håper det kommer snart![]()
Nei neiHåper ikke dette blir standarden![]()
Nei. Det er jo ikke det.Forstår. Men det er aldri helt gitt at man er hjemme heller![]()
Emmaljunga Edge duo (lounge green) men duo air understellHvilken vogn?
Nja. Hun er begynt med å være våken en til to timer på natta så urolig natt for min del. Trøtt som fy![]()
juli betyr bursdagsmåned for jenta mi. Faktisk tirsdag. Ellers er det vanlig. Jobbing og atter jobb![]()
Alt i rute til dåpen da?Dåp neste helg
Så ålreit! Er så kos å stå på kjøkkenet sånnHar den lille noen favoritter?
Sjal/bæresele er gull verdt herJa skulle gjerne gått litt tur. Men lillemor blir så ille sint i vogna. Så satser på at sjal gjør susen![]()