Så digg med ferieSkal ha ferie det meste av måneden.
Ikke hele er planlagt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så digg med ferieSkal ha ferie det meste av måneden.
Ikke hele er planlagt
Haha, ja tenkhaha for ett år siden var jeg lei ass"jeg får aldri føde jeg"
![]()
Fant kakebildet nå. Skal bestille neste uke tenker jegDet blir gøy![]()
Skal leke med baby. Og spise tacoHurra, endelig juli!!!!!![]()
Skal dere noe gøy i dag?
Jeg skal på konsert med kidsa. Skal se Katastrofe og Freddy Kalas blant annet![]()
Er det sånn ferdig marsipanlokk som du legger oppå egen kake?Fant kakebildet nå. Skal bestille neste uke tenker jeg![]()
Haha herregud sykt å tenke påHaha, ja tenkNå er det snart bursdag
![]()
YesEr det sånn ferdig marsipanlokk som du legger oppå egen kake?
Jeg tenker å bli 2 barnsmor ellers håper jeg på bh-skille og masse besøkHallo godt folk.
Nå måned, nye muligheter.
Skal dere noe spennende denne måneden?
Ebay? Jeg kjøpte bilde fra England og fikk det rasktVis vedlegget 185170
Gikk litt amok på toys r us. Nå blir det doctor mcstuffin for alle penga. Eneste som gjenstår er å finne kake bilde med samme tema![]()
HahaNår jeg sier det til gubben at han vekker meg med snorkingen, nekter han på at han i det hele tatt snorker![]()
Det blir så godtDet blir bra!!
Fant en side som het kakebaking.noEbay? Jeg kjøpte bilde fra England og fikk det raskt![]()
Ikke tenner eller mageknip?Håper jeg også. Finner ikke heilt ut av hva det er som galt annet enn nedsatt matlyst og han får noen skikkelig gråtetokter
Heldig du erJa, virkelig lett blanding. Nå ser jeg litt mer blå himmel så det er lov å håpe![]()
Ååh, så herlig da!Ja, jeg fortalte at nå er det juli , og hun er fullstendig klar over at lillesøster kommer i juli, og det blikket var fantastisk. Det var jul og nyttår på engang det![]()
Hei på degHallo godt folk.
Nå måned, nye muligheter.
Skal dere noe spennende denne måneden?
Tenk som Pippi: dette har jeg ikke gjort før, så da klarer jeg det helt sikkertYesaldri prøvd det før
tenk om jeg ødelegger hele kaken a
![]()
Vi skal på ferie til familien minGod juli allesammen
Håper på fin sommermåned
Skal dere noe kjekt denne mnd?
Hoho den tankgangen der likte jegTenk som Pippi: dette har jeg ikke gjort før, så da klarer jeg det helt sikkert![]()