Å, herlig.Jeg har skille!
Ikke bikiniskille da, men etter singlet med åpen jakke over, og Capri-bukse. Gått noen timer trilletur sånn...
Gleder meg til trilleturer jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, herlig.Jeg har skille!
Ikke bikiniskille da, men etter singlet med åpen jakke over, og Capri-bukse. Gått noen timer trilletur sånn...
Jeg våkner vanligvis ikke, men i natt såIrriterende. Gubben vekker meg hver natt med snorking
Er det noe han liker ekstra godt som du kan lage?Håper også det. Matlysten hans er ikke helt på topp så han har ikke spist stort idag enda men satser på at den kommer seg
![]()
Det blir bra!!Ja, 8 dager![]()
Men jeg føder garantert ila neste uke![]()
![]()
Når jeg sier det til gubben at han vekker meg med snorkingen, nekter han på at han i det hele tatt snorkerJeg våkner vanligvis ikke, men i natt så![]()
Skal på jobb. Så ikke særlig gøy akkuratHurra, endelig juli!!!!!![]()
Skal dere noe gøy i dag?
Jeg skal på konsert med kidsa. Skal se Katastrofe og Freddy Kalas blant annet![]()
Lille J blir 1 år denne mndHallo godt folk.
Nå måned, nye muligheter.
Skal dere noe spennende denne måneden?
GodmorgenGod morgen alle sammen
Juli starter med øspøs regn...
Ja er sikkert detTakk, blir vist kun ei som skal være med, noe som kan være like greit![]()
Hurra for juliHææ? Juli allerede?Oh, boy!
Håper alle har en fin sommer![]()
Det håper jeg ogsåIkke lenge til helg nå dahåper timene går fort!
![]()
Ikke helg for meg før lørdag 2330
God morgen til degGod morgen. Her har vi sovet utrolig dårlig alle mann. Mini som ikke var i form igår våknet x antall ganger ila kvelden/natten og hylgråt. Ikke godt å si hva det var men trengte trøst og kos før han klarte å roe seg og sovne igjen. Ikke særlig matlyst idag heller så kun fått i han litt skorpe fra en skive
Det gikk braJa hvordan gikk det med sengen i går?
Hvor skal de bade? Og vogn, så stas. Hvilken skal dere ha?![]()
Skal ha ferie det meste av måneden.Lille J blir 1 år denne mndellers så tar mannen ferie om 2 uker så stikker vi til sørlandet
wohoo.
Hva med deg?
Det blir gøyVis vedlegget 185170
Gikk litt amok på toys r us. Nå blir det doctor mcstuffin for alle penga. Eneste som gjenstår er å finne kake bilde med samme tema![]()