Takk! Mulig vi skal svinge over til Sverige en tur, kjøpe inn siste rest til dåpen. Men formen hangler litt, så får se når sambo kommer hjemKrysser fingrene for dethva har du ellers planer om å gjøre i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Mulig vi skal svinge over til Sverige en tur, kjøpe inn siste rest til dåpen. Men formen hangler litt, så får se når sambo kommer hjemKrysser fingrene for dethva har du ellers planer om å gjøre i dag?
Jeg og!Håper de er der hvert øyeblikk![]()
Ja det suser forbiHææ? Juli allerede?Oh, boy!
Håper alle har en fin sommer![]()
Hørtes nesten ut som noen gikk opp trappa nå, får se om det ringer påHåper de er rett rundt hjørnet![]()
EnigSommer og forhåpentligvis sol snart høres veldig greit ut nå![]()
Helt enigAlltid bra med fredag![]()
LurtGikk nettopp opp for meg at sommeren snart er overOg jeg går å venter på å utnytte den. Må nok gjøre handling snart.
Når er dåpen?Takk! Mulig vi skal svinge over til Sverige en tur, kjøpe inn siste rest til dåpen. Men formen hangler litt, så får se når sambo kommer hjemHva med deg?
Heldigvis har vi jo ikke annet å gjøre. Altså, ingen av oss på jobb for tiden. Men vi kunne jo vært på butikken f.eksÅh, så sykt irriterende! Jeg er sånn at jeg ikke klarer å slappe av før de har vært her, og det er frustrerende. Også 20 minutter før da![]()
Neida. Det er nå den begynner.Gikk nettopp opp for meg at sommeren snart er overOg jeg går å venter på å utnytte den. Må nok gjøre handling snart.
JaLurtMen det kan være noen ganger være bedre sommer i august og september enn i juni/juli
![]()
Gå ut å nyt dagene![]()
Fortsatt 2,5 mnd igjenGikk nettopp opp for meg at sommeren snart er overOg jeg går å venter på å utnytte den. Må nok gjøre handling snart.
Dåp neste helgNår er dåpen?
Her skal jeg lage barnemat i helgen, så planlegger innkjøp![]()
Forstår. Men det er aldri helt gitt at man er hjemme hellerHeldigvis har vi jo ikke annet å gjøre. Altså, ingen av oss på jobb for tiden. Men vi kunne jo vært på butikken f.eks
Takk, tror det skal gå fint. Er kun naboen som blir mfMasse lykke til snille Shadow![]()
Jeg vet, utrolig kjipt å vente sånnTakk! Jeg og :-D Klarer ikke helt å slappe av når jeg vet det kommer noen å skal surre i leiligheten..
Juli kom plutselig!!Hææ? Juli allerede?Oh, boy!
Håper alle har en fin sommer![]()
Håper ikke dette blir standardenGod morgen i regnetBra start på Juli det
kan ikke skryte på meg noe bedre være her
![]()
Tusen takk søte duSender litt opphold og sol sørover jeg![]()