Som prematur hadde jeg virkelig aldri trodd det :OAwwwh så gøytenk at hun går før 1 års dagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som prematur hadde jeg virkelig aldri trodd det :OAwwwh så gøytenk at hun går før 1 års dagen
![]()
Så kjiptNei gjorde ikke det![]()
Uff god bedring til uStakkars lille U, kan er ikke helt i form om dagen![]()
Hjemme nåHa en fin vakt
Så braHelt ok vakt. Jobba med "gutta mine" ikveld som vanlig. Vi funker godt sammen på jobb![]()
Var vel det de fleste var inne på jaAaner ikke. Svært individuelt?
Ble det ogHa en fin dag på jobb![]()
Blir jo bare å ta ut dotten og kløTenkte på fra kløa, om jeg forsto deg rett? Du klør i øret?
Om du dytter inn en vattdott så stenger du all luft og møkk ute, i tillegg kan det komme noe ut av øret ogsåsom en rens av øret
![]()
Nei. Vet ikke. Hun er og typen som ikke lett finner roen, og må hjelpes i søvn. Hun krøller seg inntil en av oss på natta så er mulig nærheten. Hs har heller ingen tips til oss ang nettene :/Det forstår jeg. Har dere noen teori på hvorfor ho ikke sover om natten?
Hehe ja, så lagde men lagde altfor mye så må fryse ned noen.Det er fredag![]()
Strømstad er jo helt feilHehe, dasåDeilig å bo nærme. Vi skal jo til Sverige på søndag
Men bare til Strømstad da
![]()
Greit å fått ordnet opp litt hjemme!
Var ikke fornuften som seiret nei men men sånn er det noen gangerSistnevnte høres fornuftig utMen fornuften blir jo som regel nedprioritert til tider
Muffin høres ikke dumt ut
![]()
Håper du har kosa degHjemme fra venninnebesk![]()
Vært sånn i ti år nærmere. Men blitt gradvis mer og mer illeMå sjekke alt man kan, for sånn kan det jo ikke holde på i lengden:/
Oi oi vil du sende han hit?Kom hjem til nyvasket hus. Mannen har virkelig stått på etter jenta var lagt seg![]()
Jeg kjente stor forskjellHar Arizona jeg også, men ikke soft. Fant ut at det ikke var så stor forskjell![]()
Å så fantastisk ♡Kom hjem til nyvasket hus. Mannen har virkelig stått på etter jenta var lagt seg![]()
Når er det du tar ferie igjen?Det er det ja
Har fra første også så da måtte vi ha nå ogsåSå artig![]()