Han virker ihvertfall piggere nåHåper det roer seg snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han virker ihvertfall piggere nåHåper det roer seg snart![]()
Er ikke dysmatur noe man er om man ikke er prematur?Hun er 4,5 måned, men 6 uker prematur. Hun er i tillegg dysmatur, så har fått noen ekstra utfordringer daVil derfor ha henne nære, om det er hva hun er trygg på når vi er ute. Da kan hun skjule seg litt for inntrykk også om det blir for mye
Blir fort urolig....
Det får man satse påJa får satse på det
Sjefen der er kusinen til gamle sjefen min IG vi var lærlinger sammen, håper hun er en god sjef da![]()
Det er detÅh yes! Barnebursdag er sykt moro![]()
Så moro. Da er baby like rundt hjørnetHar helt glemt ut at da er jeg jammen meg i gang med permisjonen:-O
Littcsrore synes jegNoen som vet hvordan converse er i størrelsen?
Tenker på sko til barn![]()
Kos deg masse?Har helt glemt ut at da er jeg jammen meg i gang med permisjonen:-O
Ja er jo det på et vis, men kan også være litt farlig å være bekjent/venner med sjefen på forhånd (men det er dom regel bare problem vist sjefen er dårlig sjef, eller en er dårlig ansattDet får man satse pålitt trygt å vite hvem sjefen er da.
Nå har de vært på samme størrelse ganske lenge her, så regner jo med de vil vokse litt. Kjedelig å kjøpe noe man ikke får bruktDet er litt varierende men beina på min har vokst helt ufattelig fort! Også var de ganske stor i utgangspunktet, sånn i forhold til resten
Jeg fant både på boozt, zalando og footway. Noe er litt utplukket, men man kan gjøre gode kupp ogsåHvor finner du fine sko?![]()
Vi får se hva det blir til. Mulig vi må kjøpe sandaler .Littcsrore synes jeg
Det er jeg enig i. Men satser på at så ikke er tilfelle for dereJa er jo det på et vis, men kan også være litt farlig å være bekjent/venner med sjefen på forhånd (men det er dom regel bare problem vist sjefen er dårlig sjef, eller en er dårlig ansatt)
Huff da. God bedring <3Stakkars lille U, kan er ikke helt i form om dagen![]()
Ha en fin vaktStraks starter vakta mi for dagen på jobb
Kommer helt an ppHvor fort vokser barneføtter da?
Mye fint på salg, men usikker på om jeg tar sjansen..
Godt å høreHan virker ihvertfall piggere nå.
Kos deg med permisjonHar helt glemt ut at da er jeg jammen meg i gang med permisjonen:-O
Mamma skal flytteEr det flytting på gang?