Skravletråd Juli 2015

Hva skal dere ha til middag i dag?
Her blir det grønnsakssuppe og kjøtt, potet og sur og søt saus:D
middagstips tar gjerne jeg i mot med takk :D Er vanligvis veldig glad i å lage mat, men etter jeg ble gravid er det ofte lite middagsmat som frister, og har liten ork til å lage mat. Har dermed blitt mye lettvin mat, og kanskje ikke alltid det sunneste.

Hva pleier dere å spise? Særlig når/om dere er kvalme? :)

Gutten vår er hos svigermor i Tønsberg til fredag, men lite tid til avslapping! Gåty i ett mandag til nå, og fortsetter egentlig slik til jeg er hos han fredag formiddag! Lurer på om jeg har stresset litt for mye, for kroppen skriker etter å legge seg ned..

god morgen alle sammen :) planer for dagen? jeg skal til legen. håper å få forlenget sykmeldingen min :)

god morgen alle sammen :) planer for dagen? jeg skal til legen. håper å få forlenget sykmeldingen min :)

Har hockeytrening 15.30 og etter det skal jeg se på kampen til samboer i get-ligaen :) håper bare jeg holder ut kvelden uten å henge over toalettet :p Masse lykke til med å få ny sykemelding, det skal nok gå greit vel? :)

Har hockeytrening 15.30 og etter det skal jeg se på kampen til samboer i get-ligaen :) håper bare jeg holder ut kvelden uten å henge over toalettet :p Masse lykke til med å få ny sykemelding, det skal nok gå greit vel? :)

tørr du å stå på skøyter nå? tenk om du faller :o håper du får en fin dag uten oppkast :) regner med at en ny sykmeding skal gå greit, men man vet jo aldri med disse legene. det er jo ikke en sykdom å være gravid! som de sier.

Jeg skal ligge i senga og prøve å ikke kaste opp! :p håper på en bedre hverdag snart! Har så lyst til å bake og styre til jul :)

Skal på jobb en tur, har ikke rukket å sovet på dagen i dag, så spent på hvordan det blir. Zzzz

Nå står twixen min til avkjøling i kjøleskapet, så kanskje jeg skal ta meg en tur i butikken å kjøpe sjokolade... :)

Prøver å få tida til å gå fram til ul ikveld :D

Ansiktet mitt ser helt forferdelig nå! :( kviser, munnsår og kvise på halsen! Og mye ekstra rødheter som må dekkes :O
Føler meg som 14 igjen, og ikke på den gode måten...

God morgen alle sammen :)
Skjer det noe spennende hos dere i dag da? Her skal jeg tilvmed å trekke twix :D

Back
Topp