Skravletråd Juli 2015

Jeg skal si deg det at om jeg hadde hinket bare 1 km hadde jeg fortjent en belønning med ødelagte ankler, dårlig akillessene og ødelagte knær tviler jeg nemlig på at jeg hadde kommet så langt haha :P
Hadde nok ikke det jeg heller;)

Nei, det ble jo nesten litt for meget igår..skravla meg lengre opp enn jeg trodde :p så nå må jeg enten enda lengre opp eller lengre ned :o

Du får dra med deg en til opp da, så jeg kan skravle litt innimellom jeg også;) hehe

Hehe ja det kan være greit når det passer men det passer kanskje ikke hele dagen nei :P
Ikke egentlig. Selv om jeg går hjemme så er det jo liksom andre ting jeg egentlig burde få gjort og da. Som å vaske huset f.eks:p hehe

Frøkna har i lekse nå å skrive hva smatte betyr. Så noen som kan hjelpe meg med hvordan man skal forklare det?

Ikke egentlig. Selv om jeg går hjemme så er det jo liksom andre ting jeg egentlig burde få gjort og da. Som å vaske huset f.eks:p hehe

Ja sant det, jeg får skylde på at jeg er sykemeldt jeg da så da er jeg syk og må ta det rolig?? Haha :P

Haha, sær lekse :p
Gruer meg til min tid for denslags kommer :p hehe

Ja de har så mye rart hehe men jeg skjønner ikke hvorfor de skal forklare hva smatte er sa det ikke står noe om smatte i teksten. Ja det er bare å grue seg for det er mye rart i lekser.

Ja de har så mye rart hehe men jeg skjønner ikke hvorfor de skal forklare hva smatte er sa det ikke står noe om smatte i teksten. Ja det er bare å grue seg for det er mye rart i lekser.

Huff..det blir vel bare værre og værre med åra og :p

Frøkna har i lekse nå å skrive hva smatte betyr. Så noen som kan hjelpe meg med hvordan man skal forklare det?

Det var da litt av en lekse og:confused:
Hm...definisjon = lage lyd med tunga når man spiser

Ja sant det, jeg får skylde på at jeg er sykemeldt jeg da så da er jeg syk og må ta det rolig?? Haha :P

Alltid kjekt å ha noe å skylde på;) jeg går jo bare på svangerskapspenger, så jeg burde jo få gjort noe:p

Vært på møte nå da, og fy som de mannfolka skravler:o

Back
Topp