Skravletråd Juli 2015

Ja, veeeldig godt! :D
Ender opp med det nesten hver gang :p haha

Hehe pleier ikke å kjøpe det jeg da, må lage det selv siden jeg ikke spiser reker og svin som du har i den her :P men stekte nudler med kylling pleier jeg å kjøpe :D

Oh..jeg er fremdeles på samme listeplass som igår :o
Det er jo ikke noe rart sånn som du skravla i går;) hehe
Jeg holder meg der jeg vil jeg og, og ble fornøyd når noen skravla langt forbi, for da trenger jeg ikke passe på hele tiden så jeg ikke flyr opp:p haha

Viktig å passe på så man ikke faller ned på lista hehe
Viktig å passe på så man ikke skravler for mye:o haha
Derfor fant jeg frem strikketøy så jeg har noe å gjøre. Klarer ikke legge fra meg omtrent

Enten det eller så syntes du kanskje at jeg burde bli litt sprekere bare :P
Det vet jeg ingenting om:p
Men om du hadde hinka helt til Råde, så hadde du virkelig fortjent en skikkelig belønning:D

Haha det skal jammen ikke være lett skjønner jeg :P
Det er ikke det, jeg er jo avhengig av bv:p haha
Men er greit med litt avvenning egentlig, for det er andre ting jeg burde gjøre;)

Det er jo ikke noe rart sånn som du skravla i går;) hehe
Jeg holder meg der jeg vil jeg og, og ble fornøyd når noen skravla langt forbi, for da trenger jeg ikke passe på hele tiden så jeg ikke flyr opp:p haha

Nei, det ble jo nesten litt for meget igår..skravla meg lengre opp enn jeg trodde :p så nå må jeg enten enda lengre opp eller lengre ned :o

Det vet jeg ingenting om:p
Men om du hadde hinka helt til Råde, så hadde du virkelig fortjent en skikkelig belønning:D

Jeg skal si deg det at om jeg hadde hinket bare 1 km hadde jeg fortjent en belønning med ødelagte ankler, dårlig akillessene og ødelagte knær tviler jeg nemlig på at jeg hadde kommet så langt haha :P

Det er ikke det, jeg er jo avhengig av bv:p haha
Men er greit med litt avvenning egentlig, for det er andre ting jeg burde gjøre;)

Hehe ja det kan være greit når det passer men det passer kanskje ikke hele dagen nei :P

Back
Topp