Ja, veeeldig godt!
Ender opp med det nesten hver gang haha
Hehe pleier ikke å kjøpe det jeg da, må lage det selv siden jeg ikke spiser reker og svin som du har i den her men stekte nudler med kylling pleier jeg å kjøpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veeeldig godt!
Ender opp med det nesten hver gang haha
Oh..jeg er fremdeles på samme listeplass som igår
Hehe pleier ikke å kjøpe det jeg da, må lage det selv siden jeg ikke spiser reker og svin som du har i den her men stekte nudler med kylling pleier jeg å kjøpe
Viktig å passe på så man ikke faller ned på lista hehe
Aha ja, er sikkert like så greit å lage selv
Javisst vil heller opp.
Ja hvertfall om jeg vil ha kjøtt i den hehe
Hehe da er det bare å skravle da hva er det du kunne tenke deg å vinne da?
Lurer på om jeg kanskje skal haike istedenfor å hinke da haha
Det er jo ikke noe rart sånn som du skravla i går heheOh..jeg er fremdeles på samme listeplass som igår
Viktig å passe på så man ikke skravler for mye hahaViktig å passe på så man ikke faller ned på lista hehe
Kanskje greit. Mulig jeg har misforstått de to ordene haha
Vil vinne flere ting får se hvor jeg ender opp
Viktig å passe på så man ikke skravler for mye haha
Derfor fant jeg frem strikketøy så jeg har noe å gjøre. Klarer ikke legge fra meg omtrent
Det vet jeg ingenting omEnten det eller så syntes du kanskje at jeg burde bli litt sprekere bare
Det er ikke det, jeg er jo avhengig av bv hahaHaha det skal jammen ikke være lett skjønner jeg
Det er jo ikke noe rart sånn som du skravla i går hehe
Jeg holder meg der jeg vil jeg og, og ble fornøyd når noen skravla langt forbi, for da trenger jeg ikke passe på hele tiden så jeg ikke flyr opp haha
Jeg skjønner, da er det bare å skravle ja
Det vet jeg ingenting om
Men om du hadde hinka helt til Råde, så hadde du virkelig fortjent en skikkelig belønning
Det er ikke det, jeg er jo avhengig av bv haha
Men er greit med litt avvenning egentlig, for det er andre ting jeg burde gjøre